الهلال با ترکیب ذخیره‌ها برابر شهر خودرو قرار می‌گیرد

الهلال با ترکیب ذخیره‌ها برابر شهر خودرو قرار می‌گیرد

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی رومانیایی باشگاه الهلال عربستان با وجود ۱۳ بازیکن کرونایی تصمیم دارد در مسابقه با شهر خودرو از بازیکنان ذخیره تیمش استفاده کند.

به گزارش فوتبالی و به نوشته روزنامه الریاضیه، رازفان لوچسکیو تصمیم گرفته به توجه به اینکه تیمش تنها به یک امتیاز دیگر برای صعود از این مرحله نیاز دارد به برخی از بازیکنان اصلی استراحت بدهد.

نام ترکی المطیری مهاجم تیم جوانان، عبدالله البیشی و احمد الجبیع دو دروازه‌بان تیم جوانان این باشگاه هم با موافقت AFC وارد فهرست شده و الهلال برای حضور در این بازی مشکلی نخواهد داشت، این در حالی است که آبی‌پوشان در مسابقه قبلی تنها یک دروازه‌بان در اختیار داشتند و دو سنگربان ذخیره الهلال به دلیل بیماری کرونا در قرنطینه به سر می‌برند.

درخواست مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان با توجه به ابتلای 13 بازیکن این تیم به کرونا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت استثنایی پذیرفته شد تا الهلال بتواند مرحله گروهی بازی‌ها را به پایان برساند.

الهلال با 10 امتیاز همچنان صدرنشین گروه دوم بازی‌هاست و با کسب یک امتیاز دیگر از دو بازی باقیمانده مقابل شهرخودرو و شباب الاهلی امارات صعود خودش را قطعی می‌کند.

7474