عیسی‌زاده: سپاهان، گل‌گهر و مس رفسنجان، خصولتی هستند

عیسی‌زاده: سپاهان، گل‌گهر و مس رفسنجان، خصولتی هستند

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت که با صدور مجوز وزارت نفت، او به فعالیتش در این باشگاه ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علی عیسی‌زاده درباره آغاز مجدد فعالیت خود در باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: پنجشنبه حکم ابقای من رسید و امروز (شنبه) کار را شروع می‌کنیم. امیدوارم این فرصت از دست رفته را جبران کنیم. مجوز کتبی وزیر نفت برای ادامه تیمداری صادر شده است.

وی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره انتخاب سرمربی جدید صنعت نفت آبادان تصریح کرد: امروز نشست هیئت‌مدیره برگزار می‌شود که خروجی آن اعلام خواهد شد. صنعت نفت چند سال است شرایط فعلی را دارد و ما هر سال دو ماه تا 50 روز از فرصت نقل و انتقالات را از دست می‌دهیم. تلاش می‌کنیم به گونه‌ای عمل کنیم که هواداران خوشحال شوند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که چرا این باشگاه به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود، گفت:‌ باشگاه‌های سپاهان، گل‌گهر و مس رفسنجان خصوصی نیستند و اسم آنها خصوصی است. این باشگاه‌ها خصولتی هستند و ما فوتبال درآمدزا نداریم. در قانونی که دولت از کمک به تیم‌های دولتی منع شد،‌ قانون پرداخت حق پخش تلویزیونی هم بود که اجرا نشده است. امیدوارم قانون اجرا شود تا باشگاه‌ها درآمدزا شوند. اگر قانون اجرا نشود و اقدامی صورت نگیرد بهتر است تا باشگاهی را خصوصی کنیم. 

7474