استارت مهاجم مراکشی تیم رقیب سپاهان برای آقای گلی

استارت مهاجم مراکشی تیم رقیب سپاهان برای آقای گلی

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم ۲۹ ساله تیم النصر عربستان برای کسب عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا، رقابت فشرده‌ای را با بغداد بونجاح معروف آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، لیگ قهرمانان آسیا از روز چهارم عبور کرد و در گروه چهارم این مسابقات رقابت داغی بین دو تیم النصر عربستان و السد قطر جریان دارد. این دو تیم مدعی در غرب آسیا در پایان روز پنجم با ۱۰ و ۸ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار داشته و تقریبا می‌توان گفت صعود این دو تیم از این گروه بسیار محتمل است.

دو تیم در حالی برای صعود به عنوان تیم اول با یکدیگر رقابت دارند که تا امروز السد با ۱۲ و النصر با ۸ گل، بهترین خط حمله مسابقات را در اختیار دارند.

السد در حالی ۱۲ بار در ۴ بازی به گل رسیده که بغداد بونجاح، مهاجم سرشناس و الجزایری آنها با ۴ گل سهم مهمی در تعداد گلهای بالای آنها داشته و این مهاجم ۲۸ ساله برای رسیدن به عنوان آقای گلی مسابقات خیز بلندی برداشته است.

این مهاجم سرشناس با ۴ گل یکی از گلزنان برتر مسابقات است، اما در صدر جدول گلزنان قرار ندارد. عبدالرزاق حمدالله مهاجم ۲۹ ساله و اهل کشور مراکش که برای تیم النصر بازی می‌کند، با زدن ۵ گل بالاتر از بونجاح قرار دارد و فعلا بهترین گلزن مسابقات است. 

عبدالرزاق حمدالله بهترین گلزن فعلی لیگ قهرمانان با ۵ گل، ۳ بار در دو بازی متوالی مقابل سپاهان گلزنی کرده تا پیام نیازمند بیشترین تعداد گل را از این مهاجم مراکشی دریافت کرده باشد. 

حسن الهیدوس، کیجور اوگاوا، بافتیمی گومیس و اکرم عفیف هم بازیکنانی هستند که با ۳ گل در جدول گلزنان برتر این مسابقات حضور دارند.

7474