بنیتز: رقابت من و مورینیو برای فوتبال خوب بود

بنیتز: رقابت من و مورینیو برای فوتبال خوب بود

خبرگزاری فوتبالی – رافا بنیتز اصرار دارد با وجود رقابتی که بین او و مورینیو در لیگ برتر وجود داشت اما این ۲ همواره احترام خود را حفظ می‌کردند.

به گزارش فوتبالی، خوزه مورینیو در دوران اوج مربیگری خود با چلسی در لیگ برتر می‌درخشید. در آن زمان رافا بنیتز هدایت لیورپولی ها را بر عهده داشت و رقابت و جنگ‌های لفظی شدیدی هم بین او و مورینیو پیش آمده بود. او حالا در همین زمینه به Daily Mail گفته: رقابت من با چلسی مورینیو برای فوتبال خوب بود.

بنیتز در ادامه گفته: در این رقابت هیجان و شور اشتیاق و احساس وجود داشت. رقابت در فوتبال چیز بسیار خوبی است تا زمانی که احترام‌ها حفظ شود و هیچ کس کنترلش را از دست ندهد یا پا را فراتر از مرزها نگذارد. برای ما رقابت با آن‌ها، با وجود تمام پول‌هایی که خرج می‌کردند پیشرفت زیادی در آن زمان حاصل کرد. هر بازی یک چالش بود و باید فکر می‌کردیم که اگر آن‌ها یک کار انجام می‌دهند بهتر است ما کار دیگری انجام دهیم و همیشه اینگونه بود. جان تری را در کرنرها یارگیری می‌کردیم. لمپارد می‌‌خواست برای دروگبا که سریع‌تر از هیپیا بود تک‌ ضرب بازی کند و ما سعی داشتیم شرایط را به هیپیا بفهمانیم. قبل از یک بازی تصور کردم در سمت راست خط دفاع مشکل دارند اما اسین به سمت راست رفت و آن قدر خوب بود که دیگر آن‌ها هیچ نقطه ضعفی نداشتند. آن‌ها قوی بودند و با توپ خوب کار می‌کردند. 

بنیتز در پایان گفته: در لیگ برتر مانند فرمول ۱ اگر ماشین رقبا خوب باشد از شما عبور می‌کنند اما در لیگ قهرمانان شانس این وحود دارد که قابلیت‌های‌تان به عنوان یک راننده را نشان دهید. ما توانستیم رقابت کنیم و به تیمی که ساختم افتخار می‌کنم.

1101