آخرین وضعیت رم؛ میلیک تست پزشکی گذراند، ژکو به اردو دعوت شد!

آخرین وضعیت رم؛ میلیک تست پزشکی گذراند، ژکو به اردو دعوت شد!

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه رم در گیر و دار یک جا به جایی مهم در خط حمله است.

به گزارش فوتبالی، قرار بود میلیک پس از گذراندن تست‌های پزشکی به رم بپیوندد و ژکو به یوونتوس برود. میلیک مرحله اول تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته اما ژکو در لیست تیم رم برای دیدار امشب مقابل ورونا حضور دارد و به اردوی رم دعوت شده.

توتواسپورت، مدیاست و کالچو مرکاتو گزارش داده‌اند میلیک تست‌های پزشکی را روز گذشته در سوئیس پشت سر گذاشته و امروز ممکن است قراردادی رسمی با رم امضا کند. میلیک تا به حال ۲ بار عمل جراحی روی زانوی خود انجام داده و به همین دلیل رم تست‌های پزشکی او را در سوئیس انجام داده تا از سلامت این بازیکن مطمئن شود. در صورت اطمنان از سلامتی میلیک، او به طور قرضی با مبلغ ۶ میلیون یورو و با بند خرید اجباری به رم می‌پیوندد.

از سوی دیگر اما تیم رم که امروز باید در بنته گودی مقابل ورونا قرار گیرد لیست خود را اعلام کرده که به شرح زیر است:
لوپز – بوئر – میرانته - کارسدروپ – سانتون – مانچینی – کومبولا - اسپیناتزولا – ایبانز – کالافیوری – کریستاننه – پلگرینی – ویار - ورتو – دیاوارا – مخیتاریان – ژکو - پدرو – کارلوس پرز – آنتونوچی - کلایورت

به این ترتیب علاوه بر خریدهای جدید رم ژکو هم در این لیست حضور دارد واحتمالا امشب بازی خواهد کرد. باید دید در نهایت انتقال میلیک به رم و پیوستن ژکو به یوونتوس چه سرانجامی خواهد داشت.

1101