بایرامی: از سومقاییت پیشنهاد داشتم ولی نساجی را انتخاب کردم

بایرامی: از سومقاییت پیشنهاد داشتم ولی نساجی را انتخاب کردم

خبرگزاری فوتبالی- بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: من یک پیشنهاد رسمی از باشگاه سومقاییت آذربایجان داشتم، اما خودم دودل بودم و در نهایت نساجی را انتخاب کردم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، مهرداد بایرامی در خصوص با فصلی که با تیم گل‌گهر سیرجان گذراند، اظهار داشت: اول از همه از مجموعه گل‌گهر تشکر می‌کنم. ما فصل پر فراز و نشیبی را سپری کردیم و روز‌های بد و خوب زیادی داشتیم. باعث افتخار من است که یک سال و نیم در سیرجان و کنار مردم خوبش بودم اما شرایطی که دوست داشتم اتفاق بیفتد رقم نخورد و من در نهایت جدا شدم.

وی در مورد پیوستنش به نساجی مازندران گفت: دوست داشتم شرایط جدیدی را تجربه کنم. خوشحالم که به تیم پرطرفداری مثل نساجی آمدم. این تیم دارای یک مربی باشخصیت و دوست داشتنی و همچنین مربیان خیلی خوب و کاردان است.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیشنهادی که از لیگ جمهوری آذربایجان داشت، تصریح کرد: من یک پیشنهاد رسمی از باشگاه سومقاییت آذربایجان داشتم و سامان نریمان‌جهان خیلی هم دوست داشت که با هم آنجا هم بازی شویم. شرایط مالی هم خوب بود اما خودم دودل بودم که بروم و در نهایت ترجیح دادم در لیگ برتر ایران کارم را ادامه دهم و نساجی را انتخاب کردم.

بایرامی در پایان خاطرنشان کرد: ۳ روز پیش به قائمشهر آمدم. از هواداران تشکر می‌کنم، چون انرژی خوبی از آنها گرفتم. امیدوارم بتوانم جواب محبت‌هایشان را بدهم.

7474