میلان وارد رقابت با بارسلونا بر سر مهاجم هلندی شد

میلان وارد رقابت با بارسلونا بر سر مهاجم هلندی شد

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا در این تابستان به دنبال جذب یک مهاجم است و گفته می‌شود که ممفیس دیپای یکی از گزینه‌های اصلی بارسلوناست چرا که رونالد کومان علاقه‌ی ویژه‌ای به او دارد. اکنون گفته می‌شود که میلان هم به جذب این مهاجم علاقه دارد و در این مسیر با بارسلونا رقابت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، ممفیس دپای به شدت توجه رونالد کومان را به خود جلب کرده و مربی هلندی از سران بارسلونا خواسته که این بازیکن را در همین پنجره‌ی نقل و انتقالاتی به خدمت بگیرند. از طرفی گفته می‌شود که لیون به پیشنهاد های زیر 30 میلیون یورو توجه نخواهد کرد و حداقل مبلغ درخواستی آن‌ها برای ممفیس دیپای 30 میلیون یوروست و باب مذاکره را در این صورت باز خواهد گذاشت. در حال حاضر به نظر می‌رسد که بارسلونا برای خرید ممفیس دپای دچار مشکلاتی شده چرا که به تازگی رئیس باشگاه المپیک لیون ادعا کرده بود که جوزپ ماریا بارتومئو توانایی خرید این بازیکن را نخواهد داشت. همین مسئله موجب شده تا میلان وارد این قضیه شود و به دنبال جذب دپای در این تابستان باشد.

به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا، استفانو پیولی از سران میلان خواسته تا تلاششان را برای به خدمت گرفتن ممفیس دپای انجام دهند. پیولی می‌خواهد دیپای را زوج زلاتان ابراهیموویچ قرار دهد. در هر صورت باید دید که در روز های آینده چه اتفاقاتی پیرامون مهاجم هلندی خواهد افتاد.

1470