رسمی؛ اینتر مهاجم جوان ایتالیایی را به خدمت گرفت

رسمی؛ اینتر مهاجم جوان ایتالیایی را به خدمت گرفت

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه اینتر رسما آندره آ پینامونتی، مهاجم جوان ایتالیایی که در تمامی رده های سنی تیم ملی ایتالیا توپ زده است را از جنوا به خدمت گرفت. این بازیکن در حال حاضر 21 سال دارد و قراردادی دائمی با نراتزوری‌ها بسته است.

به گزارش فوتبالی، آندره آ پینامونتی قبل از اینکه به جنوا برود در اینتر توپ می‌زد، او در این تیم 5 بار هم به میدان رفته بود و اکنون دوباره به این تیم بازگشته است و فصل جدید را در جمع شاگردان آنتونیو کونته توپ خواهد زد. این بازیکن با قراردادی به ارزش 19.5 میلیون یورو از اینتر راهی جنوا شده بود و اکنون با مبلغ 20 میلیون یورو دوباره به اینتر برگشته است. پینامونتی فصل گذشته 34 بار برای جنوا به میدان رفت، 7 گل زد و 2 پاس گل داد. این بازیکن پس از آندره آ فاویلی، دومین مهاجمی است که جنوا را ترک می‌کند. فاویلی به ورونا رفته بود.

به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا، قرارداد آندره آ پینامونتی تا تابستان 2024 معتبر خواهد بود و این بازیکن قراردادی 4 ساله با باشگاه اینتر به امضا رسانده است. در این روز ها گمانه‌زنی هایی برای جدایی لوتارو مارتینز از اینتر و پیوستن او به بارسلونا وجود دارد و باید دید که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

1470