آتالانتا به دنبال جذب مدافع دومینیکنی بارسلونا

آتالانتا به دنبال جذب مدافع دومینیکنی بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه آتالانتا در حال بررسی شرایط برای خرید جونیور فیرپو، مدافع دومینیکنی بارسلوناست. این بازیکن که پست اصلی‌اش مدافع چپ است، توانایی بازی در پست های مدافع مرکزی و وینگر را هم دارد.

به گزارش فوتبالی، آتالانتا قصد دارد تا پیش از بسته شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات در این تابستان، کار خرید فیرپو را نهایی کند و این بازیکن را به خدمت بگیرد. فیرپو که در حال حاضر 24 ساله است، اصالتا دومینیکنی است اما سابقه‌ی بازی در تیم ملی زیر 21 ساله‌های اسپانیا را دارد. او در تابستان گذشته از رئال بتیس راهی بارسلونا شده بود. این بازیکن چندی پیش به فیورنتینا و اینتر لینک شده بود و اکنون به گفته‌ی روزنامه‌ی اسپورت کاتالونیا باشگاه آتالانتا به جذب این بازیکن علاقه دارد. او در تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 18 میلیون یورو به همراه بند هایی اضافه به ارزش 12 میلیون یورو از بتیس راهی بارسلونا شده بود.

فیرپو در فصلی که گذشت در پست مدافع چپ به جای جوردی آلبا، در زمانی که او دچار مصدومیت شده بود، مورد استفاده قرار گرفت. او 17 بار در بارسلونا به میدان رفت. به نظر می‌رسد که آتالانتا با مبلغ 12 میلیون یورو بتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد.

1470