لیورپول به دنبال خرید قرضی مهاجم بارسلونا

لیورپول به دنبال خرید قرضی مهاجم بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - بر اساس گزارشی که در روزنامه‌ی آ اس اسپانیا منتشر شده است، لیورپول خواهان به خدمت گرفتن عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی بارسلونا، به طور قرضی است. به نظر می‌رسد که یورگن کلوپ این بازیکن را برای تیم خود مناسب می‌داند و می‌خواهد او را به جمع شاگردانش اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو سه مهاجم تثبیت شده و مثلث خط حمله‌ی لیورپول هستند اما یورگن کلوپ می‌خواهد عثمان دمبله را هم وارد باشگاه کند و به قدرت خط حمله‌ی خود بیفزاید تا در فصل جدید لیگ برتر هم شانس بالایی برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش داشته باشد. گفته می‌شود که لیورپول پیشنهادی را برای خرید قرضی عثمان دمبله به بارسلونا ارائه داده است و در صورت خرید قرضی او دستمزدش را به طور کامل پرداخت خواهد کرد و نیازی نیست که بارسلونا بخشی از حقوق این بازیکن را بدهد. بزرگترین مشکل عثمان دمبله مصدومیت هایی است که این بازیکن با آن‌ها روبرو می‌شود به طوری که او به علت مصدومیت هرگز در بارسلونایی که کیکه ستین هدایت آن را بر عهده داشت، بازی نکرد.

گفتنی است که عثمان دمبله از سال 2017 راهی بارسلونا شد و در مجموع 74 بازی برای این تیم 19 گل به ثمر رساند و 17 پاس گل داد.

1470