تیاگو پس از پیوستن به لیوپول: مدت‌ها منتظر این لحظه بودم

تیاگو پس از پیوستن به لیوپول: مدت‌ها منتظر این لحظه بودم

خبرگزاری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا به تازگی از بایرن مونیخ راهی لیورپول شده است، او قراردادی 4 ساله با این تیم بسته و در جمع شاگردان یورگن کلوپ توپ خواهد زد. تیاگو از این انتقال خوشحال به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، تیاگو آلکانتارا پس از نهایی شدن انتقالش از بایرن مونیخ به لیورپول گفت:" به نظرم این یک احساس شگفت انگیز است. من مدتها منتظر این لحظه بودم و از حضور در اینجا بسیار بسیار خوشحالم. وقتی سالها می گذرند ، شما سعی می کنید تا آنجا که می توانید پیروز شوید و وقتی پیروز می شوید ، می خواهید بیشتر برنده شوید. می‌خواهم به همه اهداف دست پیدا کنم، تا آنجا که ممکن است جام‌ها را بدست آورم. همچنین این یک احساس خانوادگی است که من به آن احتیاج دارم زیرا ما دوست داریم رابطه بسیار نزدیکی با باشگاه داشته باشیم و به نظرم با این باشگاه چنین احساسی خواهم داشت."

تیاگو افزود:" من باید در شرایطی که هم اکنون در آن زندگی می‌کنیم ، به سرعت با تیم سازگار شوم. همه چیز جمع و جورتر است و ما کمی دیرتر شروع کردیم ، اما هنوز فوتبال وجود دارد و به نظرم باید همه‌ی چیزهای خوب را با هم مخلوط کنیم. من از نظر دفاعی و تهاجمی و همچنین از نظر ذهنی به تیم کمک خواهم کرد. هواداران بیش از من هیجان زده نیستند ، مطمئنا نه! این در مورد گفتن کلمات نیست ، بلکه در مورد انجام کارها است. من قلبم را درون زمین به هم تیمی هایم ، باشگاه و همچنین به هواداران خواهم داد. "

1470