کاپیتان یوونتوس: خوشحالم که کنار رونالدو بازی کردم؛ هدفمان چمپیونزلیگ است

کاپیتان یوونتوس: خوشحالم که کنار رونالدو بازی کردم؛ هدفمان چمپیونزلیگ است

خبرگزاری فوتبالی - جورجیو کیه لینی، مدافع با سابقه‌ی یوونتوس، معتقد است که هدف اصلی بیانکونری ها در فصل جدید، قهرمانی در چمپیونزلیگ است و همچنین بالا رفتن سن و بازنشستگی او را نمی‌ترساند، بلکه او به دنبال موفقیت هایی تازه است.

به گزارش فوتبالی، علی رغم اینکه یوونتوس در 9 سال اخیر در سری آ قهرمان شده اما سال‌هاست که در لیگ قهرمانان اروپا توفیقی نداشته است و اکنون کیه لینی معتقد است که در فصل 2020/21، هدف اصلی یوونتوس قهرمانی در چمپیونزلیگ است. کاپیتان 36 ساله‌ی یوونتوس در گفتگو با Fanpage.it گفت:" لیگ قهرمانان یک رویا ، یک هدف است ، بگذارید آن را همانطور که می خواهیم بنامیم. این چیزی است که یوونتوس از سال 1996 می خواهد. از وقتی ما کریستیانو رونالدو را وارد کار کردیم، او به ارزش‌های ما افزوده است. من فکر نمی کردم که او بتواند به اینجا بیاید و من واقعا خوشحالم که در کنار چنین قهرمانی بازی کردم."

کیه‌لینی در ادامه افزود:"من هر از گاهی ، با آرامش به بازنشستگی فکر می‌کنم. این مطمئنا زندگی مرا تغییر خواهد داد ، اما مرا نمی ترساند. برای خودم محدودیتی قائل نیستم ، اگرچه می‌دانم که مطمئناً دوران کوتاهی از من باقی مانده. در حال حاضر احساس خوبی دارم و از این بازگشت لذت می برم. به آرامی خواهیم دید چه می‌شود."

1470