پیام احساسی خداحافظی تیاگو با بایرن: این سخت‌ترین تصمیم بود

پیام احساسی خداحافظی تیاگو با بایرن: این سخت‌ترین تصمیم بود

خبرگزاری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا در پیام احساسی خداحافظی که برای هواداران بایرن مونیخ منتشر کرده مدعی شد که این سخت‌ترین تصمیم زندگی حرفه‌ای او بوده اما نمی‌توانست پیشنهاد لیورپول را رد کند. 

به گزارش فوتبالی، هافبک اسپانیایی پس از هفت سال حضور در بایرن حالا از این تیم جدا شده و در آستانه امضای قراردادی 4 ساله با باشگاه لیورپول است. لیورپول در تمام طول تابستان در انتظار خرید این بازیکن 29 ساله بود و یورگن کلوپ اطمینان دارد که او می‌تواند کیفیت متفاوتی را به خط میانی قهرمان لیگ برتر اضافه کند. تیاگو پیراهن شماره 6 را در آنفیلد بر تن خواهد کرد و شاید در پنج شنبه هفته آینده اولین بازی خود را در دور سوم جام اتحادیه برابر لینکولن سیتی انجام دهد. او با انتشار ویدیویی در صفحه توییترش از هواداران بایرن مونیخ خداحافظی کرد. 

او در این ویدیو گفت: " بله، من سخت‌ترین تصمیم زندگی حرفه‌ای خودم را گرفتم. فصل حضورم در این باشگاه فوق العاده که در آن به عنوان یک بازیکن به مدت 7 سال رشد کردم را خواهم بست. جام‌ها، لذت و همچنین دوران سخت. اما چیزی که بیشتر از همه به آن افتخار می‌کنم این است که به عنوان مردی جوان پر از رویا به مونیخ آمدم و حالا در حالی جدا می‌شوم که با یک باشگاه، تاریخ و فرهنگ کامل شدم. اینجا یاد گرفتم که یک سنت را دوست داشته باشم، که حالا در حال خداحافظی با آن هستم اما هرگز فراموشش نخواهم کرد: میا سن میا ( شعار معروف باشگاه بایرن مونیخ ).  در این شهر لحظات فوق العاده‌ای را تجربه کردم، در زمین تمرین و در آلیانز آرنای دوست داشتنی ما. با خانواده اهل باواریای من که به خوبی با من رفتار کردند و هر ثانیه دوستم داشتند. تصمیم من کاملا ورزشی است. به عناون یک بازیکن فوتبال برای پیشرفت بیشتر چالش‌های جدیدی می‌خواهم. باواریا همیشه خانه من خواهد بود. از تو سپاسگزارم اف سی بایرن! "

1811