فرناندز: اگر رونالدو گل نزند همه می‌گویند بازی بدی داشته است

فرناندز: اگر رونالدو گل نزند همه می‌گویند بازی بدی داشته است

خبرگزاری فوتبالی - برونو فرناندز معتقد است قدرت گلزنی کریستیانو رونالدو به قدری بالاست که اگر در یک بازی موفق به گلزنی نشود همه فکر می‌کنند که بازی بدی برای او بوده است. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو با دو گلی که در جریان پیروزی 0 - 2 برابر سوئد به ثمر رساند آمار گل‌های ملی خود را به عدد باورنکردنی 101 گل در 165 بازی رساند. این بازیکن 35 ساله رکورد مشابهی در عرصه باشگاهی نیز دارد و موفق شده صدها گل برای منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس بزند. رکورد 311 گل زده در 292 بازی لالیگای او برای رئال مادرید بسیار درخشان است. و فرناندز قصد دارد به رونالدو کمک کند تا گل‌های بیشتری نیز به ثمر برساند. هافبک منچستریونایتد که در تیم ملی پرتغال هم بازی رونالدوست می‌گوید که قدرت گلزنی هموطنش به اندازه‌ای بالاست که اگر یک بازی گل نزند تماشاگران سرتاسر دنیا فکر می‌کنند بازی بدی داشته است. 

او در گفتگو با یونایتد ریویو درباره رکورد رونالدو اظهار داشت: " 101! برای من و فکر می‌کنم برای اکثر مردم حالا دیگر این طبیعی است. اگر رونالدو گل نزند از نظر همه بازی بدی داشته است چچون معمولا او همیشه گلزنی می‌کند. همه منتظر هستند که گل بزند یا کار متفاوتی در زمین انجام دهد. البته که من واقعا خوشحالم که شانس بازی کردن در کنار او را به دست آوردم و امیدوارم بتواند به رکوردی که می‌خواهد دست پیدا کند. شاید بتوانم به او کمک کنم که با تیم ملی به این رکورد دست پیدا کند. 

1811