فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد شد

فرناندز بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد شد

خبرگزاری فوتبالی - برونو فرناندز علیرغم پیوستن به منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی موفق شد عنوان بهترین بازیکن فصل 20 - 2019 این تیم را از آن خود کند. 

به گزارش فوتبالی، بازیساز پرتغالی پس از جدایی از اسپورتینگ و حضور در اولدترافورد در ماه ژانویه درخشش بسیاری در جمع شاگردان اوله گونار سولشر داشت. عملکرد عالی او باعث شد که شیاطین سرخ بار دیگر برای فصل 21 - 2020 به رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا بازگردند و در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرند. فرناندز پس از کسب این عنوان به سایت رسمی باشگاه گفت: " البته که همه می‌خواهند برای تیم و باشگاه و هواداران قهرمانی کسب کنند اما مشخصا من از جوایز فردی نیز خوشحال می‎شوم. می‌دانم که می‌شود گفت برایم اهمیتی ندارد و از این طور صحبت‌ها اما این موضوع همیشه برای یک بازیکن مهم است. وقتی چنین جوایزی به دست می‌آوری همیشه احساس خوبی داری و من هم با بقیه متفاوت نیستم. واقعا خوشحالم. دوست دارم این جایزه را به جام‌های بسیاری که برای باشگاه و هواداران کسب می‌کنم اضافه کنم چون فکر می‌کنم انها شایستگی کسب قهرمانی‌های بسیار را دارند. " 

فرناندز موفق شد با رای هواداران بالاتر آنتونی مارسیال در رده دوم و مارکوس رشفورد در رده سوم قرار بگیرد. در فصل 29 - 2018 این لوک شاو بود که موفق شده بود این عنوان را از آن خود کند. فرناندز به گفته سایت رسمی باشگاه 35.5 درصد آرا را به خود اختصاص داد و این در حالی بود که مارسیال با اختلاف بسیار کم و با 34% در رده دوم قرار گرفت اما رشفورد تنها 10.4% از رای هواداران را به دست آورد. 

1811