جدایی مدیربرنامه پرحاشیه از هیات مدیره ذوب آهن

جدایی مدیربرنامه پرحاشیه از هیات مدیره ذوب آهن

خبرگزاری فوتبالی-حضور یکی از مدیربرنامه ها در بین اعضای هیات مدیره ذوب آهن موجب انتقاد اهالی فوتبال شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از مذاکراتی که باشگاه ذوب آهن با مهدی تارتار برای نشستن روی نیمکت این تیم برای لیگ بیستم انجام داد این مربی فوتبال یکی از دلایل عدم انتخاب خود را برای سرمربیگری این تیم را حضور یکی از مدیربرنامه های معروف ذکر کرده بود که این موضوع باعث انتقادات زیادی از باشگاه ذوب آهن شد. 

رئیس کارخانه ذوب آهن پس از این انتقادات و حاشیه هایی که در رسانه ها به وجود آمد تغییراتی در هیات مدیره باشگاه به وجود آورد و  چهار عضو جدید هیات مدیره این باشگاه را منصوب کرد و عضو پرحاشیه هیات مدیره که چندی پیش مورد انتقاد مهدی تارتار قرار گرفته بود رفتنی شد.

هیات مدیره جدید باشگاه ذوب آهن پس از این با انتشار اطلاعیه ای، تاکید کرد رحمان رضایی علیرغم تغییرات گسترده در هیات مدیره سرمربی سبزپوشان خواهد .

گفته می شود این عضو پرحاشیه مدیر برنامه های گابریل کالدرون بود که در زمان حضور وی در باشگاه پرسپولیس هم حاشیه های زیادی به وجود آورده بود.

اخیرا برخی رسانه های اصفهان و تارتار به عنوان گزینه سرمربیگری درباره نحوه اتتخاب سرمربی انتقادات تندی را مطرح کردند، رحمان رضایی هم از جذب برخی بازیکنان برخلاف نظر خود دست به افشاگری زده بود.

در خبرها امده بود که این عضو هیات مدیره حتی تلاش های زیادی برای حضور محسن خلیلی مدیر سال گذشته تیم پرسپولیس که ارتباط نزدیکی با هم دارند، به عنوان گزینه مدیریت تیم ذوب آهن انجام داده بود که بی ثمر ماند.

7655