قدوس تست پزشکی را با موفقیت سپری کرد

قدوس تست پزشکی را با موفقیت سپری کرد

خبرگزاری فوتبالی- براساس گزارش یک سایت انگلیسی حضور سامان قدوس پس از موفقیت در تست پزشکی در برنتفورد نهایی شد.

به گزارش فوتبالی، سایت "فوتبال اینسایدر" در گزارشی اختصاصی نوشت :" سامان قدوس با آمیان برای جذب سامان قدوس به توفق رسیده است."

براساس این گزارش باشگاه لیگ 2 فرانسه به ملی پوش ایرانی چراغ سبز نشان داده که پس از سقوط این تیم از لیگ 1 فرانسه ، بتواند آمیان را ترک کند.

یک منبع در برنتفورد به "فوتبال اینسایدر" گفته است که این بازیکن 27 ساله قبلا در فرانسه مراحل تست پزشکی خود را انجام داده و قرار است بزودی مراحل عقد قرارداد نهایی شود.

قدوس که بیش از یکسال است که مورد توجه توماس فرانک سرمربی زنبورها(لقب باشگاه برنتفورد) قرار گرفته ، در تابستان گذشته نیز در آستانه این انتقال قرار داشت. با این حال او در کنار آمیان ماند تا فصلی را که بیشتر آن با محرومیت و مصدومیت سپری شد را در فرانسه بگذراند. 

این هافبک تهاجمی پس ازانصراف از قرارداد با تیم اسپانیایی اس دی هوئسکا  و پیوستن به آمیان چهارماه توسط فیفا از بازی کردن محروم شد. او در ژانویه امسال به میادین بازگشت اما از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شد و 7 هفته دور از میادین بود. در بازگشت دو گل برای آمیان زد اما لیگ فرانسه به خاطر کرونا زودتر از زمان مقرر به پایان رسید.

ستاره ملی پوش و ایرانی به نظر می رسد می تواند برنتفورد را در بخش تهاجمی تقویت کند چرا که این تیم در حال حاضر می خواهد از فضای ناامید کننده حذف در پلی آف رسیدن به لیگ برتر در فصل گذشته خارج شود.

برنتفورد با یک شکست یک بر صفر برابر بیرمنگام فصل 2020/2021 چمپیونشیپ را آغاز کرد هرچند آن ها با برد برابر ساوتهمپتون به مرحله بعدی جام اتحادیه انگلستان راه پیدا کردند.

7474