واکنش عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس به عملکرد بازیکنان جدید، طلب برانکو و نتایج شاگردان گل‌محمدی در دوحه

واکنش عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس به عملکرد بازیکنان جدید، طلب برانکو و نتایج شاگردان گل‌محمدی در دوحه

خبرگزاری فوتبالی- عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما با نماینده عربستان بازی داشتیم و این برد باعث غرور ملی شد و تاثیر زیادی روی جامعه داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، محمد علیپور عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و التعاون اظهار داشت: بازی خوبی بود، ترکیب تیم تغییرات زیادی داشت وقتی که تغییرات در ترکیب زیاد می‌شود نیاز به هماهنگی وجود دارد، این برد خیلی خوب بود و از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان تاثیر زیادی داشت.

وی ادامه داد: دروازه‌بان تیم خیلی عملکرد خوبی داشت و توانست دروازه پرسپولیس را حفظ کند، فوتبال ما به سمتی رفته است که هواداران انتظار بازی زیبا دارند و توقع دارند بازیکن در زمین تمام توان خود را بگذارد، بازی با التعاون هم اینگونه بود که هواداران از بازی پرسپولیس لذت بردند و هم نتیجه خوبی کسب شد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: ما با نماینده عربستان بازی داشتیم و این برد باعث غرور ملی شد و تاثیر زیادی روی جامعه داشت و پرسپولیس نشان داد با تغییرات زیاد هم خوب بازی می‌کند و نتیجه هم می‌گیرد. پرسپولیس خرید‌های خوبی داشت و نشان داد بازیکنان خوبی به تیم اضافه شده‌اند و جایگزینان خوبی به جای بازیکنانی که رفتند به تیم آمدند.

علیپور در خصوص کادرفنی پرسپولیس هم اظهار داشت: کادرفنی در این مدت تحت فشار بود، اما نشان داد در کوتاهترین زمان با بازیکنان جدید به هماهنگی رسید و این نکته مهمی است واقعا زمان کادرفنی کوتاه بود، اما نشان دادند زحمت کشیدند تا تیم به هماهنگی برسد.

وی درباره اینکه پاداشی برای این برد در نظر گرفته‌اند یا خیر و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم توضیح داد: ما روز شنبه جلسه خواهیم داشت، اما هنوز هیچ اطلاعی از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ندارم، اما قطعا روز شنبه درباره این موضوعات صحبت خواهیم کرد.

عضور هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص طلب برانکو خاطرنشان کرد: طبق صحبتی که مدیرعامل باشگاه داشت با زمان بیست روزه و یک ماه که در اختیار باشگاه است منابع مالی خوبی جذب شود تا طلب برانکو هم پرداخت شود. تیم‌های ورزشی ما همیشه این مشکلات را داشتند، اما مهم این است که مشکلات باشگاه را وارد تیم نکنیم و حاشیه را وارد تیم نکنیم.

7474