جهانبخش: گل زیبایی زدم اما بهتر از گلم به چلسی نبود

جهانبخش: گل زیبایی زدم اما بهتر از گلم به چلسی نبود

خبرگزاری فوتبالی - علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی برایتون در مورد نمایش درخشان خود مقابل پورتسموث و گلزنی برای تیمش و کمک به صعود به مرحله بعدی جام اتحادیه انگلیس صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، جهانبخش در پایان بازی اخیرش برای برایتون گفت:"در این بازی از نظر تیمی عالی کار کردیم. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. در نیمه اول می توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم و تیم بهتر میدان بودیم. بازی را در مسیر درستی پیش بردیم. اولین گل فصل خود را به ثمر رساندم. سعی کردم که از فرصتم استفاده کنم. وقتی صاحب توپ شدم فهمیدم که می توانم به سمت چپ بروم. تصمیم گرفتم که به فضای خالی بروم و شوت خوبی را به جهت درست بزنم و فکر می کنم که گل زیبایی را به ثمر رساندم."

جهانبخش در مورد مقایسه گلش به پورتسموث با ضربه برگردانش به چلسی در فصل گذشته بیان کرد:"در روزهای اخیر روی شوت زدن هم کار کرده بودیم و من گاهی سعی می کنم که شانسم را امتحان کنم. در  نیمه اول شوتهایم زیاد خوب پیش نرفت و در نیمه دوم سعی کردم که شوت مناسبی را بزنم و خوشبختانه خوب پیش رفت. آیا این گلم از گلی که به چلسی زدم بهتر بود؟ فکر نمی کنم. آن گل تا کنون بهترین گل دوران فوتبالم بوده است.آن گل به عنوان بهترین گل ماه و بهترین گل فصل باشگاه انتخاب شد اما برای من مهمترین چیز این است که بتوانم عملکرد خوبی در تیم داشته باشم و گل بزنم و امیدوارم این اتفاق در این فصل بیشتر و بیشتر رخ بدهد. "

وی در پایان صحبت هایش هم اظهار داشت:"در اولین فصلم سعی کردم که چیزهای زیادی یاد بگیرم. در فصل گذشته شانس های زیادی داشتم و سعی کردم از فرصت هایم استفاده کنم.سعی می کنم از نظر آماری برای تیم موثر باشم و به کسب امتیازات کمک کنم.حالا فصل جدیدی آغاز شده و فرصت جدیدی دارم. امیدوارم که امسال فرصت های بیشتری نصیبم شود تا عملکرد خوبی برای باشگاه و هواداران داشته باشم و بتوانم انتظارات را برآورده کنم.سعی می کنم که آماده استفاده از فرصت هایم باشم. من امشب عنوان بهترین بازیکن تیم را کسب کردم اما بقیه بازیکنان هم عملکرد بسیار خوبی داشتند. قطعا آینده درخشانی پیش روی تیم است."

4125