نمره 9 از 10 برای شب درخشان جهانبخش؛ بهترین بازیکن بازی برایتون و پورتسموث

نمره 9 از 10 برای شب درخشان جهانبخش؛ بهترین بازیکن بازی برایتون و پورتسموث

خبرگزاری فوتبالی - علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی برایتون در نیمه اول بازی مقابل پورتسموث در جام اتحادیه انگلیس به الکسیس مک آلیستر پاس گل داد و در نیمه دوم گلزنی کرد تا نقشی کلیدی در پیروزی تیمش با نتیجه چهار بر صفر داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، هواداران برایتون از عملکرد تیمشان که منجر به صعود به مرحله بعدی جام اتحادیه شد، بسیار خرسند هستند و از نمایش وی تمجید کرده اند.  یکی از هواداران برایتون در توییتر نوشته است:"مطمئن نیستم که آیا کسی به اندازه علیرضا جهانبخش خندیده باشد، عملکرد بی نظیری داشت و لایق عنوان بهترین بازیکن میدان بود." و یکی دیگر از هواداران نوشته است:"علیرضا جهانبخش عجب بازیکن دوست داشتنی و خوش فکری است."

سایت "سوسکس لایو" که یکی از سایت های هواداری برایتون است نمره 9 از 10 را برای جهانبخش انتخاب کرد تا عنوان بهترین بازیکن میدان را برایش انتخاب کند و در موردش نوشت:"یک گل بی نظیر و یک پاس گل از ملی پوش ایرانی.یک بعد از ظهر بسیار خوشایند."

سایت معتبر اسکای اسپورت هم در توصیف گل جهانبخش نوشته است که گلی است که بینندگان را به جیغ زدن وادار می کند!

برایتون که به دور چهارم جام اتحادیه صعود کرده در ابتدا باید به مصاف پرستون از چمپیونشیپ برود که اگر به مرحله بعدی برسند باید به مصاف برنده بازی لوتون و منچستریونایتد بروند.

جهانبخش که عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کرد برای اولین بار در برایتون در یک بازی هم گل زد و هم پاس گل داد. او پنج موقعیت ایجاد کرد که رکورد دار بازی بود و 38 پاس داد که 31 تایش به مقصد رسید. آخرین باری که جهانبخش در یک بازی هم گل زده بود و هم پاس گل داده بود به سال 2018 و دوران حضورش در آلکمار برمی گردد.

4125