رسمی؛ ضرر 18.3 میلیونی یوونتوس از فسخ قرارداد با هیگواین

رسمی؛ ضرر 18.3 میلیونی یوونتوس از فسخ قرارداد با هیگواین

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس رسما قرارداد گونزالو هیگواین مهاجم آرژانتینی خود را با توافق دوجانبه فسخ کرد که البته این مسئله به باشگاه تورینی 18.3 میلیون یورو ضرر زد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس هر چند که از پرداخت دستمزد وی معاف شده است اما جدایی وی بدون دریافت مبلغ و با توجه به کاهش ارزش این بازیکن با ضرر 18.3 میلیون یورویی همراه شده است.هیگواین تا سال 2021 با یوونتوس قرارداد داشت و بیانکونری ها برای خرید وی در سال 2016 مبلغ 90 میلیون یورو پرداخته بودند. آنها باید برای خرید مهاجم آرژانتینی، پنج قسط با مبلغ 18.3 میلیون یورو می پرداختند. 

هیگواین دو تجربه ناموفق در میلان و چلسی داشت و در فصل جدید در لیست آندره آ پیرلو سرمربی ایتالیایی یوونتوس جایی نداشت. هیگواین برای چالش فوتبالی جدید خود راهی لیگ آمریکا شده است و قرار است که در تیم اینتر میامی با مدیریت دیوید بکام کار کند. به هر صورت تورینی ها از پرداخت دستمزد وی در سال آینده معاف شدند اما با فسخ دوجانبه قراردادش  نمی توانند از فروشش درآمدزایی کنند. هیگواین در فصل گذشته نیز در تیم مائوریزیو ساری نقش چندانی نداشت و یووه برای جذب جانشین وی با ادین ژکو مهاجم بوسنیایی به توافقات اولیه رسیده است.

4125