خاطره تلخ دروازه بان سابق تیم‌های لالیگا از توهین نژادپرستانه به پسرش

خاطره تلخ دروازه بان سابق تیم‌های لالیگا از توهین نژادپرستانه به پسرش

خبرگزاری فوتبالی - بحث نژادپرستی همیشه در فوتبال داغ بوده است و جنجال اخیر بازی پی اس جی و مارسی که نیمار مدعی شده بود آلوارو گونزالس به او توهین نژادپرستانه کرده یکی از بحث های داغ بوده است. حالا کامنی دروازه بان کامرونی اسبق اسپانیول از مورد جدیدی از نژادپرستی پرده برداری کرده است.

به گزارش  فوتبالی، کامرونی یکی از حاضران در همایش " صلح و حقوق بشر" در آلمریا بوده است. دروازه بان اسبق اسپانیول و مالاگا در زمان حضورش در لالیگا گاهی با توهین های نژادپرستانه مواجه شده است. دروازه بان کامرونی بیان کرد:" در دوران فوتبالم با توهین های نژادپرستانه زیادی مواجه شده ام. چند روز پیش با اتفاق ناخوشایندی مواجه شدم. پسرم یازده ساله است و اخیرا در مدرسه او را "سیاهپوست آشغال" صدا زده اند. "

کامنی در دوران حضور در فوتبال اسپانیا یکی از افرادی بوده که بیشترین مبارزه را با نژادپرستی داشته است اما به نظر می رسد که این نبرد دنباله دار همچنان ادامه خواهد داشت و قرار نیست که به این زودی ها به نتیجه برسد. البته این مسئله صرفا به فوتبال مربوط نیست بلکه بازیکنان لیگ بسکتبال اسپانیا اخیرا در اعتراض به نژادپرستی مسابقات را به صورت موقت تعطیل کردند. آلوارو گونزالس نیز به تازگی به خاطر توهین نژادپرستانه به نیمار به دادگاه احضار شده است.

4125