چهره عجیب و ژولیده ستاره سابق اتلتیکو مادرید بعد از بازنشستگی

چهره عجیب و ژولیده ستاره سابق اتلتیکو مادرید بعد از بازنشستگی

خبرگزاری فوتبالی - ماتیا کژمان ستاره سابق اتلتیکو مادرید که تجربه حضور در تیم هایی نظیر آیندهوون، پی اس جی ، چلسی و فنرباغچه را هم در کارنامه اش دارد این روزها از فوتبال کاملا دور شده است. این بازیکن البته یک آژانس وکالت بازیکنان را مدیریت می کند اما چهره متفاوتش باعث می شود تا خیلی ها او را نشناسند. در حقیقت کژمان این روزها چهره ای کاملا ژولیده دارد که با دوران فوتبالش متفاوت است.

به گزارش فوتبالی، تصویر جدید ستاره سابق اتلتیکو با واکنش گسترده ای در شبکه های اجتماعی مواجه شده است. او ریش بسیار بلندی دارد که بخشی از آن سفید شده است و تا حدودی شبیه کارتن خواب ها شده است. البته برخی نیز چهره اش را با چهره تام هنکس در فیلم "دورافتاده" محصول سال 2000 میلادی مقایسه کرده اند.

کژمان قبل از بازنشستگی از فوتبال گفته بود که بعد از ترک فوتبال می خواهد کمتر به ظاهر و مسائل دنیوی اهمیت بدهد و خودش را درگیر مسائل مذهبی خواهد کرد که زمان نشان داد که تا حدودی همین کار را انجام داده است. او همچنین گفته بود که از خالکوبی هایی که روی بدنش انجام داده زیاد خوشحال نیست و از این کار تا حدودی پشیمان است چرا که به انجام خالکوبی اعتیاد داشته است.

4125