شماره پیراهن‌های جدید رئال مادرید با رفتن بیل؛ شماره اودگارد مشخص شد

شماره پیراهن‌های جدید رئال مادرید با رفتن بیل؛ شماره اودگارد مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - جدایی قریب الوقوع گرت بیل بازیکن 31 ساله از رئال مادرید و پیوستنش به تاتنهام باعث می شود تا شماره پیراهن بازیکنان برای فصل جدید تغییر کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته است که شماره 11 را در اختیار مارکو آسنسیو بازیکن مایورکایی قرار بدهد و بدین ترتیب وینیسیوس جونیور هم شماره 20 را به ارث خواهد برد. بازیکن برزیلی شماره 11 را می خواست اما سن و تجربه بیشتر آسنسیو باعث شد تا رئال تصمیم بگیرد که این شماره را در اختیار هافبک مایورکایی قرار بدهد.

البته شماره 10 شماره محبوب مارکو آسنسیو است و به همین خاطر در سال 2018 قید پوشیدن شماره هفت را زد که در ان زمان ماریانو دیاز این شماره را پوشید. بازیکن مایورکایی در دوران حضورش در مایورکا و اسپانیول پیراهن های 38 ، 27 و 25 را می پوشید و در رئال مادرید هم در سالهای اخیر شماره 20 را به تن می کرد.

وینیسیوس جونیور نیز پیش از این در فلامنگو و رده های پایه برزیل سابقه پوشیدن شماره 20 را داشت. او در فصل اولش در رئال مادرید شماره 28 را پوشید و در فصل دوم شماره 25 را به تن کرد و حالا در سومین فصل خود به شماره 20 می رسد.

از سویی بنا بر اعلام لالیگا، مارتین اودگارد بازیکن نروژی و تازه وارد رئال مادرید که از قرارداد قرضی با سوسیه داد برگشته شماره 21 را می پوشد و با توجه به این که کورتوا شماره یک را انتخاب کرده، لونین اوکراینی به عنوان دروازه بان دوم شماره 13 را می پوشد. اودریوزولا مثل فصل گذشته شماره 19 را به تن خواهد کرد و مایورال که از قرارداد قرضی با لوانته برگشته شماره 16 را به تن خواهد کرد.

4125