توافق بایرن مونیخ و لیورپول؛ تیاگو در یک‌ قدمی باشگاه انگلیسی

توافق بایرن مونیخ و لیورپول؛ تیاگو در یک‌ قدمی باشگاه انگلیسی

خبرگزاری فوتبالی – لیورپولی‌ها بالاخره با باشگاه بایرن مونیخ بر سر انتقال تیاگو آلکانتارا به توافق رسیدند و به زودی انتقال این بازیکن رسمی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، سایت گل به نقل از منابع خبری خود اعلام کرده تیاگو آلکانتارا با امضای قراردادی ۴ ساله به لیورپول می‌پیوندد و شماره ۶ این تیم را که پیشتر بر تن لاورن بروده بر تن می‌کند. او البته نمی‌تواند در دیدار مقابل چلسی به میدان رود و در بهترین حالت می‌تواند مقابل لینکولن در جام اتحادیه بازی کند.

گل در ادامه درباره این انتقال نوشته که جذب آلکانتارا ربطی به احتمال خروج واینالدوم و حضور این هافبک هلندی در بارسلونا ندارد.

حضور تیاگو می‌تواند موتور لیورپولی‌ها برای حرکت به سمت قهرمانی را روشن کند زیرا آن‌ها تا امروز فعالیت چندانی در بازار نداشته‌اند و تنها با سیمیکاس از المپیاکوس قرارداد امضا کرده‌اند. این مدافع چپ یونانی حاضر شده تا با امضای قراردادی به ارزش ۱۰.۸ میلوین پوند به انگلیس برود.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور دنیای فوتبال هم این خبر را در توییتر خود اعلام کرده و نوشته توافقات انجام شده و باید منتظر رسمی شدن این انتقال بود.

بایرنی‌ها برای موافقت با جدایی تیاگو ۳۰ میلیون یورو درخواست کرده بودند که به نظر می‌رسد لیورپولی‌ها با این مسئه مشکلی ندارند. رومانو در ادامه نوشته توافقات شخصی با تیاگو هم تا ساعات آینده انجام خواهد شد.

1101