تمجید سرمربی الدحیل از رامین رضاییان

تمجید سرمربی الدحیل از رامین رضاییان

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری پیش از دیدار با شارجه امارات به تمجید از رامین رضاییان پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، ولید رِگ‌رگی، سرمربی الدحیل قطر در نشست خبری پیش از دیدار با شارجه امارات اظهار داشت: می‌دانیم بازی دشواری پیش‌رو داریم،  ۴۸ ساعت قبل بازی کردیم و باید ببینیم که کدام تیم از لحاظ بدنی بهتر خواهد بود.

وی افزود: بازی بسیار سخت‌تری نسبت به پیروزی دو روز قبل مقابل شارجه خواهیم داشت، چون آنها به جز پیروزی چاره دیگری ندارند. می‌دانم که آنها تاکتیکی تهاجمی خواهند داشت، اما ما روی تاکتیک خودمان تمرکز می‌کنیم. همچنین می‌دانیم فاصله سه روزه بین این دو دیدار چالش‌های خاص خودش را هم برای هر دو‌ تیم به همراه دارد. خوشحال هستم که مونتاری را بعد از محرومیت به همراه خواهیم داشت. تورنمنت طولانی پیش‌رو داریم و تمامی بازیکنان باید ۱۰۰ درصد آماده باشند تا در ترکیب قرار بگیرند.

سرمربی الدحیل به تمجید از رامین رضاییان بازیکن ایرانی تیمش هم پرداخت و عنوان کرد: رامین رضاییان بازیکنی است که در زمانی کوتاه خودش را با تیم تطبیق داده است. او را به سمت راست آورده‌ایم و وظایف هجومی را به او محول کرده‌ایم. رامین ذهنیت بسیار قوی دارد، اما من از همه بازیکنانم راضی هستم و برای موفقیت نیز به ۲۳ بازیکن نیاز داریم نه ۱۱ بازیکن.

6641