بازخوانی یک اتفاق؛ آرسنال و احتمال امضای قرارداد با مسی و رونالدو

بازخوانی یک اتفاق؛ آرسنال و احتمال امضای قرارداد با مسی و رونالدو

خبرگزاری فوتبالی – یکی از مدیران سابق آرسنال اعلام کرده این باشگاه در آستانه امضای قرارداد با مسی، رونالدو و پیکه بوده است.

به گزارش فوتبالی، فرانسیس کاگیگائو، از مدیران سابق تیم آرسنال که در بخش استخدامی و استعدادیابی این باشگاه فعالیت می‌کرده در گفت و گو با سایت گل درباره امضای قرارداد با ستارگانی چون پیکه و مسی گفته: ما مسی را شناخته بودیم و تنها نبودیم. به خاطر دارم که چند باشگاه ایتالیایی و اسپانیایی هم مسی را می‌خواستند اما او نمی‌توانست به دلیل محدودیت‌ها در کشورش در سطح ملی و کشوری بازی کند او تنها می‌توانست در بازی‌های منطقه‌ای برای بارسلونا به میدان برود. صحبت‌هایی را شخصا با نماینده او انجام دادم و حس خوبی گرفتیم که این بازیکن امکان دارد به تیم ما ملحق شود اما زمانی که تحقیق انجام دادیم از لحاظ قانونی فهمیدیم این انتقال نمی‌تواند رخ دهد. ممکن نبود. ما هم دیگر معامله را ادامه ندادیم.

منظور کاگیگائو مشکلات مربوط به مجوز کار است اما این مسئله برای پیکه جهت پیوستن به آرسنال وجود نداشت. او می‌گوید: مذاکرات با پیکه به خوبی پیش رفت اما در نهایت توانستیم تنها با فابرگاس قرارداد ببندیم. با جرارد پیکه بر سر قرارداد اختلاف نظر داشتیم و او  هم ۶ ماه بعد به منچستر یونایتد پیوست.

کریستیانو رونالدو هم می‌توانسته در سال ۲۰۰۳ به آرسنال بپیوندد. کاگیگائو می‌گوید: انتقال رونالدو در آستانه انجام بود. او در آن زمان بسیار با استعداد به نظر می‌رسید و ما او را دنبال می‌کردیم. ما ارتباطات قدرتمندی داریم اما امضای قرارداد مسئله متفاوتی است. درک خوبی از بازار و جریانات داشتیم و این چیزی است که به آن نیاز بود.

کاگیگائو درباره ریس هم گفته: خوزه آنتونیو یک استعداد فوق‌العاده بود. چند سال قبل از اینکه با او قرارداد ببندیم هم او می‌توانست به لندن بیاید. او را از سنین پایین زیر نظر داشتم.

1101