گزارش روز/ تقابل چلسی با رفقای قدیمی در لیگ برتر؛ از صلاح تا مورینیو

گزارش روز/ تقابل چلسی با رفقای قدیمی در لیگ برتر؛ از صلاح تا مورینیو

خبرگزاری فوتبالی – تیم چلسی در لیگ برتر انگلیس فصل ۲۱-۲۰۲۰ با ۲۶ ستاره سابق خود (بازیکنان و مربیان) رو در رو خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، تیم چلسی از زمان حضور آبراموویچ در لندن در سال ۲۰۰۳ در فصل نقل و انتقالات پرکار ظاهر شده و محل رفت و آمد بازیکنان زیادی بوده است. بسیاری از ستاره‌ها در دوران جوانی به این تیم آمده‌اند و جدا شده‌اند و البته تعداد زیادی بازیکن قرضی این تیم هم حالا در باشگاه‌های زیادی حضور دارند.

چلسی در اولین بازی فصل مقابل برایتون بازی کرد که در آن تیم طارق لاپتی بازیکن خودشان حضور داشت و به شدت آلونسو را آزار داد. چلسی حتی در جمع تیم‌های رقیب و همشهری مثل آرسنال و کریستال پالاس هم در مجموع ۶ بازیکن سابق دارد. لوئیز،‌ انکتیا و ویلیان ۳ بازیکن آرسنال هستند که سابقه حضور در چلسی را دارند.

به این ترتیب تیم منتخب افرادی که این فصل مقابل چلسی قرار خواهند گرفت و سابقه حضور در چلسی داشته‌اند به این ترتیب خواهد بود.
تری – لامپتی – لوئیز – کیهیل – آکه – رایس – ماتیچ – دی بروین – صلاح – باتشوایی – ویلیان

رسانه سان این ترکیب را انتخاب کرده و جان تری را هم درون دروازه قرار داده است زیرا تری در جریان دیدار مشهور مقابل ردینگ در در سال ۲۰۰۶ با مصدومیت کودیچینی و چک درون دروازه‌ ایستاد. مربی این تیم هم خوزه مورینیو خواهد بود هرچند که کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی اورتون هم سابقه حضور در چلسی را دارد.

1101