پاریسن ژرمن 1-0 متز؛ فرار از فاجعه در دقیقه 93

پاریسن ژرمن 1-0 متز؛ فرار از فاجعه در دقیقه 93

خبرگزاری فوتبالی - پاریسن ژرمن در سومین بازی فصل خود بالاخره با گلی در دقیقه پایانی پیروز شد تا توماس توخل مربی آلمانی موقتا از اخراج نجات پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی تا آخرین دقایق در مقابل متز تن به تساوی داده بود، نتیجه ای که می توانست به اخراج قریب الوقوع توخل منجر شود اما بالاخره مربی آلمانی تا حدودی از لبه پرتگاه خارج شد و تیمش در دقیقه 93 روی حرکت دی ماریا، دفع ناقص دروازه بان متز و ضربه سر درکسلر به گل رسید.

متز تا دقیقه 93 مقاومت کرد اما پی اس جی پس از دو شکست بالاخره پیروز شد تا با سه امتیاز در سه بازی در رتبه پانزدهم جدول جای بگیرد. قطعا توخل از هافبک آلمانی تیمش به عنوان فرشته نجات خود یاد خواهد کرد. اگر پی اس جی در این بازی شکست می خورد در رتبه هجدهم جدول جای می گرفت که یک فاجعه جبران ناپذیر برای تیم فرانسوی و هوادارانش بود اما به هر صورت حالا آنها می توانند به هفته های اینده و جبران امتیازات از دست رفته در دو هفته آغازین فکر کنند و اختلاف خود را با صدر جدول کاهش بدهند. بازگشت ستارگانی مثل امباپه که فعلا به علت کرونا در قرنطینه قرار دارد هم قطعا می تواند برایشان موثر واقع شود.

4125