رایولا: بالوتلی یکی از بزرگترین مهاجمان ایتالیاست و در اروپا می‌ماند

رایولا: بالوتلی یکی از بزرگترین مهاجمان ایتالیاست و در اروپا می‌ماند

خبرگزاری فوتبالی - ماریو بالوتلی همواره حاشیه های زیادی در باشگاه های مختلف داشته است، مینو رایولا، ایجنت معروف این بازیکن معتقد است که او فعلا به کشور های عربی یا لیگ آمریکا و چین نخواهد رفت و به فوتبالش در اروپا ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، آندره آ پینامونتی به تازگی از جنوا به اینتر رفته است، رایولا وکالت این بازیکن را هم بر عهده دارد و درباره‌ی این انتقال صحبت کرد. او در گفتگو با توتومرکاتو گفت:" برای توافق میان باشگاه‌ها ، باید با آنها صحبت کنید. ما برای رشد این بازیکن جوان، هر کاری می‌کنیم."

ماریو بالوتلی فصل گذشته را در برشا توپ زده بود اما این تیم از سری آ به سری بی سقوط کرد و بدین ترتیب قرارداد بالوتلی فسخ شد و او در حال حاضر بدون تیم است. مینو رایولا معتقد است که این ملی پوش سابق تیم ملی ایتالیا، فوتبال اروپا را ترک نخواهد کرد و به لیگ های آمریکا، چین یا کشور های عربی نخواهد رفت و به باشگاهی دیگر در اروپا خواهد پیوست. رایولا گفت:" همیشه یک راه حل برای ماریو وجود دارد. او یکی از بزرگترین مهاجمان ایتالیایی است، همیشه راهکاری وجود خواهد داشت. من نگران ماریو نیستم. او در اروپا می ماند."

1470