بارسلونا 3-1 خیرونا؛ دبل مسی با چاشنی سوپرگل

بارسلونا 3-1 خیرونا؛ دبل مسی با چاشنی سوپرگل

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا در دومین بازی دوستانه خود در مقابل یکی دیگر از تیم های منطقه کاتالونیا یعنی خیرونا با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم کومان که ناستیک را شکست داده بود این بار به مصاف خیرونا رفت که در حال حاضر در لیگ دسته دو اسپانیا توپ می زند. مسی در این بازی دو گل زد که یکی از گلهایش یک شوت زیبا با پای غیرتخصصی خود یعنی پای راست بود که از بیرون محوطه جریمه زد و توپ پس از برخورد به تیرک افقی وارد دروازه شد. کوتینیو نیز گل زد تا نشان بدهد که فروش قرضی وی در فصل گذشته اشتباه بوده و نه تنها باید برمی گشته بلکه در دومین بازی پیاپی در پیش فصل گل زد تا شاید یکی از مدعیان جدی حضور در ترکیب اصلی در فصل پیش رو باشد. از سویی ترینکائو ستاره تازه وارد پرتغالی که سومین ضلع هجومی بود هم شب درخشانی داشت تا به نظر برسد که تیم کومان می تواند آینده درخشانی را پیش رو داشته باشد. البته خیرونا از اشتباهات خط دفاعی بارسلونا استفاده کرد و توسط سامو سایز یکی از گلها را در نیمه دوم جواب داد.

بارسلونا با ترکیبی شامل نتو، سرجی روبرتو، پیکه، آرائوخو، جوردی آلبا، بوسکتس، دی یونگ، ترینکائو، مسی ، کوتینیو و گریزمان وارد زمین شد. در نیمه دوم نیز بازیکنانی نظیر سمدو، لنگله، جونیور، ریکی، دمبله، پدری، کانراد و بریتویت وارد زمین شدند.

4125