لیونل مسی خواستار ماندن سوارز در بارسلونا

لیونل مسی خواستار ماندن سوارز در بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی به دنبال این است تا لوئیس سوارز را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کند. مسی و سوارز دو دوست صمیمی هستند و لئو نمی‌خواهد که او بارسا را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان به لوئیز سوارز گفته بود که باید بارسلونا را ترک کند و جایی در پروژه‌ی جدید این تیم نخواهد داشت. مهاجم اروگوئه‌ای در یک قدمی انتقال به یوونتوس قرار داشت اما این انتقال به هم خورد و حالا مسی سعی دارد تا سوارز را در بارسلونا نگه دارد. به گفته‌ی آ اس، پاری سن ژرمن و اتلتیکو مادرید، دو مشتری دیگر لوئیس سوارز هستند اما لئو مسی در تلاش است تا مهاجم اروگوئه‌ای در نیوکمپ بماند.

لوئیس سوارز در فصل گذشته دچار افت جسمانی شده بود و مصدومیت هایی داشت. او 21 گل به ثمر رساند که نسبت به فصول قبلی‌اش آمار ضعیف تری به حساب می‌آمد. البته به نظر می‌رسد که بارسلونا بدون توجه به تصمیم سوارز قطعا یک مهاجم را در این پنجره نقل و انتقالاتی خواهد خرید. لوتارو مارتینز و ممفیس دیپای دو گزینه‌ی بارسلونا هستند. سوارز در تابستان 2014 از لیورپول به بارسلونا پیوست و 197 گل در 283 بازی برای این تیم به ثمر رساند و تبدیل به یکی از بهترین گلزنان تاریخ این باشگاه شد.

1470