ناگلزمان: لواندوفسکی دیگر به تمرین نیازی ندارد!

ناگلزمان: لواندوفسکی دیگر به تمرین نیازی ندارد!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم لایپزیش درباره روبرت لواندوفسکی حرف‌های جالبی بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی، ناگلزمان به RB Live گفته: با تمام احترامات باید بگویم لواندوفسکی واقعا دیگر نیازی به تمرین ندارد. او می‌تواند هر کاری انجام دهد. او فقط باید جوری تمرین کند که طراوتش را حفظ کند و برای مسابقات آخر هفته آماده باشد. در ادامه باید بگویم که ما دیگر نمی‌توانیم بازیکنان جوان بین‌المللی را جذب کنیم. در این مقطع زمانی بایرن مونیخ و دورتموند از ما جلوتر هستند بنابراین نمی‌توانیم در حالت عادی به این تیم‌ها برسیم.

لایپزیش در فصل گذشته بوندس لیگا در رده سوم قرار گرفت. پس از از دست دادن پاتریک شیک و ورنر، ناگلزمن امیدوار است تا بازیکنان جوان این تیم پا پس نکشند. او گفته: اگر پنجم یا ششم بودیم برای همه ناامیدکننده بود. من این فشار را روی خودم قرار می‌دهم. شما باید فضای خالی را با بازیکنان جوان پر کنید. امتیازاتی زیادی از دست خواهد رفت اما شما راه‌هایی برای رسیدن به رتبه‌های بالایی جدول پیدا خواهید کرد.

لایپزیش تابستان سال گذشته آدمولا لوکمن را از اورتون جذب کرد اما این بازیکن انگلیسی تنها یک بار در ترکیب لایپزیش بازی کرد. ناگلزمان می‌گوید: او از شرایط خیلی ناراضی است. او باید قانع شود که در مسیر درستی قرار دارد حتی اگر سال اول برای او خوب پیش نرفته باشد. اگر نه، او قادر نخواهد بود نمایش‌های خوبی از خود نشان دهد.

1101