ایده فدراسیون فوتبال ایتالیا برای حضور تماشاگران: استفاده از ماسک شفاف!

ایده فدراسیون فوتبال ایتالیا برای حضور تماشاگران: استفاده از ماسک شفاف!

خبرگزاری فوتبالی – فدراسیون فوتبال ایتالیا به دولت ایتالیا برای بازگشایی دوباره ورزشگاه‌ها درخواست جدیدی ارائه می‌کند که در آن شرایطی جدید لحاظ شده است.

به گزارش فوتبالی، برخی کشور‌ها مانند آلمان تصمیم گرفته اند اجازه دهند تا ۲۰ درصد از هواداران در ورزشگاه‌‌ها حضور پیدا کنند. در ایتالیا هم فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌خواهد یک درخواست با شرایط مشخص به مسئولین دولت بدهد تا امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های ایتالیا فراهم شود.

رسانه لاریپابلیکا اعلام کرده فدراسیون فوتبال ایتالیا با ارسال مدارکی می‌خواهد شرایط حضور هواداران در ورزشگاه‌ها از نیمه ماه اکتبر فراهم کند. ایده فدراسیون فوتبال ایتالیا این است که هر هوادار با ماسک شفاف که چهره‌اش توسط پلیس قابل تشخیص باشد در ورزشگاه حضور یابد. استفاده از آن ماسک هم اجباری است. هر تماشاگر روی صندلی‌ هم باید ۲.۲۵ متر با نفر کناری فاصله داشته باشد. لا ریپابلیکا اعلام کرده فدراسیون امیدوار است تا با چنین شرایطی، با درخواست آن‌ها موافقت شود.

در حال حاضر کمیته فنی و علمی ایتالیا با این مسئله مخالفت کرده اما فدراسیون همچنان به درخواستش ادامه می‌دهد.

گفتنی است رقات‌های فصل جدید سری آ در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) آغاز خواهد شد و در مهم‌ترین مسابقات هفته اول بنونتو با اینتر بازی می‌کند، یوونتوس به مصاف سمپدوریا می‌رود و آتالانتا و لاتزیو هم رو در روی هم قرار می‌گیرند.

1101