رسمی؛ مارتینز به استون ویلا پیوست

رسمی؛ مارتینز به استون ویلا پیوست

خبرگزاری فوتبالی - دروازه‌بان آرژانتینی تیم آرسنال که در جریان فینال FA Cup در جمع توپچی‌های لندن حضور داشت و توانست در کنار آن‌ها جشن قهرمانی بگیرد از این تیم جدا شد و رسما به استون ویلا پیوست.

به گزارش فوتبالی، امیلیانو مارتینز که فرصت کمی برای بازی در ترکیب اصلی ترکیب آرسنال داشت تصمیم گرفت از جمع توپچی‌های لندن جدا شود و با قراردادی به ارزش ۲۰ میلوین پوند پیراهن تیم استون ویلا را بپوشد.

انتخاب اول میکل آرتتا برای دروازه‌ تیم آرسنال برند لنو بود و مارتینز هم با متوجه شدن این مسئله تصمیم گرفت به حضور طولانی مدتش در لندن که از سال ۲۰۱۰ آغاز شده بود خاتمه دهد زیرا در این سال‌ها هیچگاه انتخاب اول مربیان برای حضور در دروازه آرسنال نبود.

او پیشتر هم با انتشار یک ویدیو در اینستاگرام از هواداران آرسنال خداحافظی کرده بود. او در ویدیویی خطاب به هوادارن آرسنال گفته: سال‌های زیادی در این باشگاه بودم و حتی اگر لحظات سختی هم داشتم اما  امروز خوشحالم. زمانی که سخت کار می‌کند همیشه خوشحال نیستید. در زندگی‌تان لحظات سخت و ناامید کننده ای خواهید داشت. در آرسنال تصمیم من را درک کردند و از من حمایت کردند. عشق هواداران آرسنال را حس کردم. زمانی که که لنو مصدوم می‌شد پیام‌های زیادی مبنی بر اعتماد هواداران به من دریافت می‌کردم. این مسئله به من اعتماد به نفس می‌داد و باعث شد به دروازه‌بانی که حالا هستم تبدیل شوم. خوشحالم که برای ۱۱ سال عضو خانواده آرسنال بودم.

1101