ذوب‌آهن آبستن حواشی و تغییرات دوباره/ محمدی برمی‌گردد؟

ذوب‌آهن آبستن حواشی و تغییرات دوباره/ محمدی برمی‌گردد؟

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در روز‌‌های حساس نقل و انتقالات بازهم قرار است دستخوش تغییرات شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، باشگاه ذوب‌آهن در حالی فصل نقل و انتقلات تابستانی را سپری می‌کند که مثل فصل گذشته درگیر اتفاقات و حواشی زیادی شده است. اخیراً باشگاه ذوب‌آهن با وجود مخالفت رسمی رحمان رضایی سرمربی جدید این تیم از جذب یک بازیکن، اقدام به امضای قرارداد با او کرده است تا از همین آغاز کار شعله‌های اختلاف در اصفهان بالا بگیرد.
جذب عجیب این بازیکن با وجود مخالفت سرمربی، حواشی و تبعاتی را به همراه داشت که نخستین آن اعمال تغییرات در مدیریت باشگاه بوده است. شنیده می‌شود در جلسه اضطراری اعضای باشگاه با مدیران ارشد کارخانه، احمد جمشیدی که به تازگی سرپرستی باشگاه را برعهده گرفته بود، ‌از این سمت سلب مسئولیت شده تا باشگاه در روز‌های حساس نقل و انتقالات بدون سکان‌دار به حرکتش ادامه دهد. از سویی دیگر از اصفهان خبر می‌رسد جواد محمدی که پیش از این مدیریت باشگاه را بر عهده داشت و به دلیل شدت گرفتن بیماری‌اش کار را به جمشیدی سپرده بود، قرار است دوباره به محل کار خود بازگردد.

شنیده می‌شود در بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه نیز اختلافاتی وجود دارد. از سویی برخی از اعضای هیئت مدیره بازنشسته هستند و از سویی دیگر برخی اختیارات لازم را ندارند، این موضوعات در کنار اختلافاتی که بین کادر فنی و برخی مدیران به وجود آمده باعث شده تا حالا ذوب‌آهن در مسیر خوبی قرار نگرفته باشد و نیاز شدید به رسیدگی داشته باشد. شاید در این برهه زمانی نیاز باشد متولیان بالادستی ذوب‌آهن مثل وزارت رفاه و شرکت شستا وارد عمل شوند و به وضعیت یکی از باشگاه‌های قدیمی و پرافتخار ایران سروسامانی بدهند.

6641