خلعتبری: در بازی قبل بدشانس نبودیم الاهلی راشکست می دادیم

خلعتبری: در بازی قبل بدشانس نبودیم الاهلی راشکست می دادیم

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو گفت: در بازی قبل بدشانس بودیم و در نیمه دوم می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا خلعتبری در نشست خبری پیش از دیدار با شباب الاهلی اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم، ما بازی قبل را واگذار کردیم و از این بابت ناراحتیم ولی شایستگی تیم ما خیلی بیشتر است و به امید خدا فردا برای ارائه یک فوتبال خوب وارد زمین خواهیم شد.

وی افزود: ما بازیکنان جوان و خوبی داریم که می توانند به ما کمک کنند. در بازی قبل بدشانس بودیم وگرنه در نیمه دوم می توانستیم برنده از زمین خارج شویم. فردا با تمام قوا به زمین خواهیم رفت و من به عنوان کاپیتان تیم وظیفه دارم به جوان ها کمک کنم تا به بهترین نحو به میدان بروند. در این بازی هم تلاش می کنیم تا 3 امتیاز را کسب کنیم.

مهاجم شهرخودرو در خصوص عملکرد این تیم در یمه اول بازی رفت عنوان کرد: در نیمه اول همان چیزی که سرمربی از ما خواست را به نمایش گذاشتیم،اگر نیمه دوم را دیده باشید ما خیلی بهتر بازی کردیم و با وجود اینکه تیم حریف خیلی حرفه ای است سوار بر بازی بودیم. شاید به دلیل تعطیلی مسابقات از حریف شاخت لازم را نداشتیم اما مطمئنا فردا بازی بهتری نسبت به دیدار قبل خواهید دید و نتیجه قابل قبولی کسب خواهیم کرد.

6641