نوازی: با شناخت بهتر نسبت به الاهلی فردا نمایش خوبی خواهیم داشت

نوازی: با شناخت بهتر نسبت به الاهلی فردا نمایش خوبی خواهیم داشت

خبرگزاری فوتبالی- مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت:در بازی قبل شناخت لازم را از الاهلی نداشتیم اما مطمئنا فردا نمایش خوبی مقابل حریف اماراتی خواهیم داشت.

به گزارش فوتبالی، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار با شباب الاهلی در دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما شروع خوبی در مسابقه اول داشتیم ولی در نیمه دوم بر اثر یک اشتباه گل خوردیم.

وی افزود:ما در بازی اول شناخت کافی از تیم نداشتیم اما برای این بازی شناخت بهتری داریم و می توانیم بهتر کار کنیم. البته فاصله بازی ها خیلی کم است و شاید این موضوع روی بدن بازیکنان تاثیر بگذارد.

مربی شهرخودرو در خصوص امکانات هتل محل اقامت این تیم عنوان کرد: شاید هتل ما خوب باشد اما امکانات آن خوب نیست. از نظر ریکاوری این موضوع روی تیم ما تاثیر داد. شاید خیلی ها از وضعیت درونی تیم ما خبر نداشته باشند. ما در این مسابقات مثل تیم های دیگر بازیکنان جدیدمان را در اختیار نداریم اما بازیکنان خوبی داریم که در این بازی قطعا فوتبال بهتری ارائه خواهیم کرد.

نوازی خاطرنشان کرد: حریف ما هم تیم خوبی است و فوتبال را خوب انجام می دهد اما مطمئنا ما تلاش خواهیم کرد در این مسابقه عملکرد بهتری داشته باشم.

وی با بیان اینکه تیمش در بازی رفت هم دفاعی بازی نکرد گفت:ما از نیمه زمین کارمان را آغاز می کردیم اما چون نسبت به حریف اصلا شناخت نداشتیم و کارمان سخت شده بود اما بازی قبل شناخت ما را بیشتر کرد و فردا در زمین خواهید دید که تیممان با شرایط بهتری وارد بازی خواهد شد.

6641