آل کثیر پرسپولیسی ها را امیدوار کرد

آل کثیر پرسپولیسی ها را امیدوار کرد

خبرگزاری فوتبالی- مهاجم سابق نفت آبادان در اولین حضور رسمی خود در ترکیب پرسپولیس برابر التعاون، از انگیزه زیادی برای گلزنی برخوردار بود.

به گزارش فوتبالی، عیسی آل کثیر، مهاجم تازه وارد پرسپولیس که از نیم فصل گذشته زمزمه های حضورش در این تیم به گوش می‌رسید، در نهایت در نقل و انتقالات تابستانی قرارداد رسمی خود با قرمزها را به امضا رساند تا در لیگ بیستم و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یکی از امیدهای گلزنی این تیم باشد.

مهاجم جدید قرمزها شب گذشته عملکرد موفقی در زمین داشت و توانست اعتماد کادر فنی را به خوبی پاسخ دهد. 

آل کثیر در دقایقی که در زمین حضور داشت با دوندگی بالا و حضور در محوطه جریمه حریف تلاش زیادی برای گلزنی انجام داد و چند موقعیت خوب گلزنی هم ایجاد کرد تا نمایش قابل قبولی را در اولین تجربه خود با پیراهن پرسپولیس مقابل التعاون به اجرا در آورد. او یک موقعیت عالی را هم برای وحید امیری ساخت که ضربه او به بغل دروازه التعاون برخورد کرد.

عیسی آل کثیر اکنون به عنوان جانشین علی علیپور در ترکیب پرسپولیس نشان داد از انگیزه زیادی برای حضور رسمی در ترکیب این تیم برخوردار است و می تواند با تمرکز بیشتر و توصیه های کادر فنی در بازی های آینده در نقش یک گلزن ظاهر شود، مهاجم قرمزها باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا در بازی برگشت برابر التعاون بتواند اولین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

7655