سرمربی شمروک: می‌خواهیم برای میلان مشکل ایجاد کنیم

سرمربی شمروک: می‌خواهیم برای میلان مشکل ایجاد کنیم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم شمروک راورز، رقیب تیم میلان در لیگ اروپا اعلام کرده بازیکنان این تیم می‌خواهند برای میلان دردسر بیافرینند.

به گزارش فوتبالی، میلان باید در محله پلی‌آف لیگ اروپا باید فردا شب مقابل شمرک راورز ایرلند قرار گیرد. میلانی‌ها در نگاه اول بازی آسانی را پیش روی خود می‌بینند اما سرمربی تیم رقیب اعلام کرده آن‌ها می‌خواهد میلان را به دردسر بیندازند.

استفان بردلی سرمربی تیم شمروک به سایت رسمی این باشگاه گفته: می‌دانیم که بازی سختی خواهیم داشت اما با برنامه پیش خواهیم رفت و تلاش می‌کنیم مانند همیشه برنده شویم. ممکن است برخی لحظات بازی جلو یا عقب باشیم و این مسئله زمانی که مقابل تیمی چون میلان قرار می‌گیرید طبیعی است اما صادقانه باور دارم که کیفیت لازم برای ایجاد مشکل برای هر تیمی را داریم. فکر می‌کنم پنجشنبه هم بازی با دیگر روزها تفاوت نداشته باشد.

بردلی در ادامه گفته: باید کیفیت بازیکنانی که قرار است مقابل آن‌ها بازی کنیم را درک کنیم. آن‌ها کیفیت بالایی دارند و لحظاتی در بازی بوجود می‌آید که در آن توپ را در اختیار نخواهیم داشت. باید با این مسئله کنار بیاییم اما باید آماده باشیم تا زمانی که مالکیت توپ را در اختیار می‌گیریم و فرصت پیدا می‌کنیم، از آن استفاده کنیم.

1101