باز شدن درب ورزشگاه دورتموند به روی هواداران؛ فعلا فقط ۲۰ درصد

باز شدن درب ورزشگاه دورتموند به روی هواداران؛ فعلا فقط ۲۰ درصد

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه دورتموند اعلام کرده تعداد محدودی تماشاگر می‌تواننند در بازی روز شنبه این تیم در بوندس لیگا حضور پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، به باشگاه‌های بوندس لیگا چراغ سبز داده شده تا بتوانند فصل را با حضور تماشاگران آغاز کنند. تعداد تماشاگران اما باید محدود باشد و حداکثر ۲۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه‌ها قابل استفاده است. در همین زمینه هم باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرده برای بازی خانگی افتتاحیه این تیم در فصل ۲۱-۲۰۲۰ که روز شنبه مقابل مونشن گلادباخ برگزار می‌شود ۱۰ هزار تماشاگر می‌توانند حضور پیدا کنند.

در جریان حضور تماشاگران در بوندس لیگا باید پروتکل‌ها رعایت شود و هیچ هواداری از تیم میهمان حق حضور در ورزشگاه میزبان را نخواهد داشت. اگر هم نرخ شیوع عفونت در شهر میزبان در یک بازه ۷ روزه بالا باشد، بازی پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

دورتموند روز گذشته رسما اعلام کرد تماشاگران محدودی که در شهر دورتموند یا شمال رین-وستفالیا زندگی می‌کنند می‌توانند به ورزشگاه بروند. واتزکه، مدیر باشگاه دورتموند گفته: تیم‌های بوندس لیگایی و همچنین باشگاه‌ها و انجمن‌های دیگر ورزش‌ها می‌توانند امروز خوشحال باشند. ما هم چنین حسی در دورتموند داریم. می‌خواهم از تمام سیاسیتمداران که در این تصمیم شریک بودند تشکر کنم. باشگاه ما تعهد بزرگی دارد و می‌توانیم در کنار هواداران این مسئله را مدیریت کنیم.

1101