پیانیچ در مراسم معارفه: در رختکن کنار یک موجود فضایی هستم

پیانیچ در مراسم معارفه: در رختکن کنار یک موجود فضایی هستم

خبرگزاری فوتبالی – میرالم پیانیچ در مراسم معارفه خود درباره تیم بارسلونا و لیونل مسی به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، پیانیچ در مراسم معارفه خود گفته: بازی کردن در اینجا یک افتخار بزرگ است. یک رویا بود که اینجا بازی کنم. حضور در بارسلونا فوق‌العاده است. من خیلی خوشحالم که به اینجا آمده‌ام. در بهترین تیم دنیا حضور دارم و این افتخار بزرگی است.

پیانیچ در ادامه افزود: زمانی که وارد رختکن شدم تاریخ و افتخار را مشاهده کردم. فرصت خوبی برای من است. بازیکنان بزرگی وجود دارند و امیدوارم با تجربه و فوتبالم بتوانم کمک کنم. بارسلونا یک نشان و هدف برای من و فوتبالم بوده است.

هافبک بوسنیایی بارسلونا درباره شایعات جدایی مسی گفته: برای من که از بیرون به این مسئله نگاه می‌کنم قابل تصور نیست که بتوانم او را جای دیگر ببینم. او بازیکن بزرگی است. همیشه پس از باخت‌ها ناامیدی وجود دارد اما اینجا خانه او است. برای من سخت خواهد بود که او را در لباس دیگری ببینم. او بهترین بازیکن تاریخ است و اینکه هنوز در کنار ما حضور دارد خیلی مهم است. خیلی وقت نیست که او را می‌شناسم و او یک مثال برای من است. اتفاق بی‌نظیری است که با یک آدم فضایی در یک رختکن باشید اما تمام بازیکنان تیم مهم هستند.

پیانیچ در پایان گفت: فکر می‌کنم بازی کردن در بارسلونا یک چالش و اوج دوران کاری یک نفر باشد. مهم‌ترین مسئله برای من این است که هواداران خوشحال باشند. اینجا فراتر از یک باشگاه است. باید خوب بازی کنید و قهرمانی به دست آورید.

1101