اولین شوک لیگ قهرمانان اروپا: بنفیکا حذف شد

اولین شوک لیگ قهرمانان اروپا: بنفیکا حذف شد

خبرگزاری فوتبالی - هنوز به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نرسیده ایم اما امشب اولین شوک به مسابقات وارد شد. تیم پائوک یونان توانست بنفیکا را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد و حذف کند. بازیهای پلی آف به صورت تک بازی برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، ورتونگن یکی از بازیکنان تازه وارد بنفیکا در این بازی با گل به خودی در دقیقه 63 راه را باز کرد. آندریا زیوکوویچ بازیکنی که در این تابستان از بنفیکا راهی پائوک شده بود، گل دوم تیمش را در مقابل تیم سابق خود به ثمر رساند. در دقیقه 94 رافا سیلوا اختلاف را کم کرد اما نتوانست جلوی حذف تیم پرتغالی را بگیرد.

ژرژ ژسوس سرمربی سرشناس بنفیکا در این بازی از چهره های سرشناس خود همچون روبن دیاز، سفروویچ و تاعرابت استفاده کرد اما نتوانست جلوی حذف تیمش را بگیرد و بدین ترتیب تیم سرشناس پرتغالی توسط تیم کمتر شناخته شده یونانی از مسابقات حذف شد.

زیوکوویچ صربستانی در سال 2016 به عنوان یک ستاره به بنفیکا ملحق شد و پس از چهار سال ناکام در این تیم به عنوان بازیکن آزاد جدا شد. او در 88 بازی در تیم پرتغالی فقط چهار گل زده بود و 24 پاس گل داده بود اما حالا زمینه ساز حذف تیم پرتغالی از لیگ قهرمانان اروپا شد.

4125