دو ترکیب رئال مادرید در پیروزی شش گله مقابل ختافه مشخص شد

دو ترکیب رئال مادرید در پیروزی شش گله مقابل ختافه مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - بازی دوستانه رئال مادرید و ختافه در حالی برگزار شد که بازی پخش تلویزیونی نداشت. در حقیقت زیدان اجازه ورود دوربین ها به بازی را نداد و به همین خاطر نتیجه بازی و گلزنان ساعاتی بعد از بازی به صورت غیررسمی منتشر شد و حالا نشریه مارکا از ترکیب نیمه اول و دوم بازی نیز رونمایی کرده است.

به گزارش فوتبالی، زیدان نمی خواست که اطلاعاتی از بازی به بیرون درز کند. تجربه شکست هفت بر سه در مقابل اتلتیکو در فصل گذشته در اردوی پیش فصل که باعث شد تا زیزو تحت فشار شدیدی قرار بگیرد باعث شده بود تا مربی فرانسوی دل خوشی از بازیهای دوستانه نداشته باشد و به همین خاطر مانع از درز اطلاعات بازی رئال مادرید و ختافه شد.

به هر صورت رئال مادرید در این بازی دوستانه با نتیجه شش بر صفر پیروز شد. ترکیب رئال مادرید در نیمه اول بازی با حضور چند چهره از تیم آکادمی بدین شرح بود: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، راموس، مارسلو، کاسمیرو، آریباس، مودریچ، ماروین، بنزما و وینیسیوس.

در ترکیب اصلی رئال مادرید به نظر می رسد که حضور هفت نفر در بازی یکشنبه مقابل سوسیه داد قطعی است. آریباس و ماروین که عضو تیم جوانان رئال هستند قطعا در ترکیب نخواهند بود. از سویی حضور مارسلو و میلیتائو قطعی نیست و ممکن است جای خود را به واران و مندی بدهند. 

رئال مادرید در نیمه اول با نتیجه شش بر صفر برنده شد که بنزما چهار گل زد تا فصل را درخشان آغاز کند، راموس از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و آریباس از آکادمی گل دیگر را به ثمر رساند. زیزو در نیم دوم با این ترکیب تیمش را روانه میدان کرد : لونین، اودریوزولا، ناچو، واران، مندی، فدریکو والورده، آنتونیو بلانکو، کروس، رودریگو گوئس، مایورال و میگل گوتیرز.

ماریانو، هازارد، لوکاس وازکز، یوویچ، گرت بیل و آسنسیو به علت مصدومیت در این بازی تمرینی حضور نداشتند.

4125