سرلک، یحیی را از خودش راضی کرد

سرلک، یحیی را از خودش راضی کرد

خبرگزاری فوتبالی- هافبک دفاعی قرمزها در غیاب کمال کامیابی نیا نمایش بسیار خوبی برابر التعاون در اولین تجربه حضور با پیراهن این تیم داشت.

به گزارش فوتبالی، میلاد سرلک، هافبک سابق سپاهان، نساجی و شهرخودرو که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخپوشان اضافه شده، در بازی امشب مقابل التعاون عربستان با توجه به مصدومیت کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی حاضر شد و زوج دفاعی خط میانی در کنار احمد نوراللهی را برابر حریف بود.

هافبک دفاعی پرسپولیس در هفتمین تجربه آسیایی خود این بار با پیراهن پرسپولیس و در غیاب کمال کامیابی نیا عملکرد قابل توجهی داشت و با توجه به فیزیک بدنی مناسب نقش تاثیرگذاری در برد امشب قرمزها برابر حریف سعودی داشت و از سوی کادر فنی نمره قبولی گرفت. 

سرلک که پیش از این با پیراهن سپاهان در لیگ قهرمانان حضور یافته بود و در دو دیدار رفت و برگشت مقابل لوکوموتیو ازبکستان به میدان رفته بود، پیش از حضور در پرسپولیس نیز طی چهار بازی آسیایی در ترکیب شهرخودرو مقابل الرفاه بحرین، السیلیه قطر، الهلال عربستان و همچنین پاختاکور ازبکستان حضور داشته است.

هافبک جوان پرسپولیس اولین تجربه حضور با پیراهن پرسپولیس آن هم در لیگ قهرمانان آسیا با برد برابر التعاون به پایان رساند تا شروع خوبی با قرمزها داشته باشد.

7655