آرتتا: اوبامیانگ بازیکنی عالی با ذهنی باور نکردنی است

آرتتا: اوبامیانگ بازیکنی عالی با ذهنی باور نکردنی است

خبرگزاری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابونی آرسنال، قرارداد خود را تا تابستان 2023 با آرسنال تمدید کرد تا خیال میکل آرتتا و تمام آرسنالی‌ها را راحت کند. اوبامیانگ گفت که می‌خواهد در آرسنال اسطوره شود. میکل آرتتا به تمجید از مهاجم گابونی تیمش و تصمیمی که گرفته است، پرداخت.

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا از زمان پیوستنش به آرسنال دو جام بدست آورده است و در هر دوی این جام‌ها، اوبامیانگ عملکرد درخشانی داشته و نقشی کلیدی ایفا کرده است. آرتتا پس از تمدید قرارداد اوبامیانگ در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه آرسنال گفت:" برای پیر امریک مهم بود که با ما بماند. او یک بازیکن عالی با ذهنی باورنکردنی است. بازیکنی که کمترین زمان را برای رسیدن به 50 گل با این باشگاه اختصاص داده است ، هر آنچه را که باید در مورد او و روش کار او بدانید به شما می گوید. یک رهبر مهم برای تیم و بخش عمده ای از آنچه که ما می سازیم است. او می‎خواهد در اینجا میان بهترین بازیکنان جهان باشد و اثر خود را بگذارد. او می تواند در اینجا به آن دست یابد."

ادو، مدیر ورزشی آرسنال گفت: "واضح است که اوبا، باشگاه را دوست دارد. بدیهی است که او قسمت بسیار مهمی از تیم است ، بنابراین همه ما خوشحالیم که او آینده خود را به ما سپرده است. این یک پیشرفت بزرگ برای همه است، هواداران ، هم تیمی ها و کادر فنی."

1470