سپاهان صفر - النصر 2/ سپاهان همچنان دور از نصر!

سپاهان صفر - النصر 2/ سپاهان همچنان دور از نصر!

خبرگزاری فوتبالی- زردپوشان سپاهان با نتیجه 2 بر صفر در مقابل النصر عربستان تن به شکست دادند.

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم سپاهان و النصر با نتیجه 2 بر صفر به سود النصر به پایان رسید و بدین ترتیب دومین شکست برای شاگردان نویدکیا در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد.

وضعیت در جدول: النصر با 7 امتیاز صدرنشین جدول گروه D شد و سپاهان با 3 امتیاز، همچنان تیم سوم گروه است.

ترکیب سپاهان مقابل النصر

پيام نیازمند، عزت الله پورقاز، گيورگ ولسیانی، اميد نورافکن، دانيال اسماعیلی‌فر، مهدی كيانی، محسن مسلمان، سروش رفیعی، محسن الغسانی، محمد محبی و کی‌‌روش استنلی

سرمربی: مجتبی توتونی

ترکیب النصر مقابل سپاهان

برد جونز، سلطان عبدالله الغنم، عبدالله محمد مادو، حامد عبدالرزاق، عبدالرحمن احمد العبید، عبدالله محمد، پریرا، عبدالماجد، گونزالو مارتینز، خالد عیسی و عبدالفتاح اسیری 

سرمربی: روی ویتوریا

شرح گل

سپاهان صفر - النصر 1 (دقیقه 29: عبدالرزاق حمدالله): ارسال دقیق گونزالو مارتینز از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ میانه زمین به مقابل دروازه سپاهان را عبدالرزاق حمدالله با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

سپاهان صفر - النصر 2 (دقیقه 48: عبدالرزاق حمدالله): حمله‌ای که سلطان الغنام از جناح راست محوطه جریمه سپاهان به وجود آورده و ارسالی که این بازیکن انجام داده بود را عزت‌الله پورقاز با دفع اشتباه به این مدافع راست پیشتاخته کوبید تا توپ مقابل پای عبدالرزاق حمدالله بیفتد و این بازیکن دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند.

لحظات حساس

دقیقه 5: پاس در عمق کی‌روش استنلی در شرایط خوبی به محسن الغسانی رسید، اما این بازیکن از موقعیت استفاده نکرد تا مادو با گذاشتن پای خود مقابل ضربه مهاجم عمانی سپاهان این فرصت را مهار کند و توپ را به براد جونز برساند که البته در این صحنه طلایی پوشان اعتقاد به خطا داشتند.

دقیقه 34: نزدیک بود النصر گل دوم را هم با نفوذ به قلب خط دفاعی سپاهان بزند، اما ضربه عبدالفتاح عسیری با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36: شوت کی‌روش استنلی را براد جونز در اختیار گرفت.

دقیقه 49: صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه النصر در برخورد دروازه‌بان این تیم با کی‌روش استنلی اتفاق افتاد که داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 53: حمدالله در آستانه به ثمر رساندن گل سوم النصر بود که تعادل خود را پشت محوطه جریمه سپاهان از دست داد تا طلایی پوشان صاحب توپ شوند.

دقیقه 54: نزدیک بود روی اشتباه جونز سپاهان به گل برسد که مهاجمان این تیم از موقعیت به دست آمده استفاده نکردند تا توپ دفع شود.
دقیقه 56: خالد الغنام فرصت عالی گلزنی را در موقعیت تک به تک با نیازمند هدر داد و شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه سپاهان راهی اوت شد.
دقیقه 58: شوت محکم نیازمند از روی ضربه ایستگاهی راه دور در اختیار براد جونز قرار گرفت.

دقیقه 64: محمد محبی فرصت خوبی با سرعت بالای خود خلق کرد، اما پاس او به کی‌روش استنلی و در ادامه پاس رو به عقب این بازیکن را سروش رفیعی به بیرون زد.
دقیقه 65: شوت خطرناک عبدالفتاح عسیری از کنار دروازه سپاهان راهی اوت شد.
دقیقه 67: محمد محبی موقعیت عالی گلزنی با نفوذ از بین مدافعان النصر به وجود آورد، اما شوت پای چپ او باز هم تبدیل به گل نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: سانتر دقیق مهدی کیانی از روی ضربه آزاد سمت راست زمین را محبی با ضربه سر زد که جونز با واکنش خوبی در سه مرحله توپ را جمع کرد.

دقیقه 76: ارسال میرزایی از سمت راست زمین را محمد محبی با ضربه سر تبدیل به گل کرد، اما قبل از آن خطای مهاجم سپاهان روی مدافع النصر گرفته شده بود تا این گل مردود شود.
دقیقه 78: شوت عبدالمجید الصلیهم دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.
دقیقه 79: ضربه ناگهانی مارتینز را نیازمند با شیرجه به سمت راست دروازه دفع کرد.

دقیقه 85: حرکت تکنیکی نورافکن و ارسال زمینی او با شوت محکم میرزایی همراه شد، اما باز هم جونز با واکنش خوبی دروازه النصر را نجات داد و توپ را دفع کرد.

دقیقه 3+90: امید نورافکن از روی خط دروازه شوت مهاجم النصر را بیرون کشید و به کرنر فرستاد تا سپاهان گل سوم را دریافت نکند.

7474