مدیر ورزشی بارسلونا جدایی ویدال را تایید کرد

مدیر ورزشی بارسلونا جدایی ویدال را تایید کرد

خبرگزاری فوتبالی - گفته می‌شود که آرتورو ویدال در یک قدیمی پیوستن به اینتر قرار دارد. رونالد کومان در ابتدای ورودش به بارسلونا به این بازیکن گفته بود که جایی در تفکراتش ندارد و باید بارسا ترک کند. اکنون رامون پلانس، مدیر ورزشی بارسلونا هم جدایی آرتورو ویدال و نزدیک بودنِ او به اینتر را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که آرتورو ویدال در این تابستان به اینتر رفته و مجددا شاگرد آنتونیو کونته خواهد شد. رامون پلانس، مدیر ورزشی بارسلونا در این باره گفت:" مذاکرات برای خداحافظی آرتورو ویدال در مرحله پیشرفته ای است. من از این فرصت استفاده کرده و از او برای این دو سال تشکر می کنم. او بازیکنی با قلبی بزرگ است. معامله هنوز انجام نشده است و من نمی توانم ارقام را تأیید کنم."

به گفته‌ی اسکای اسپورت ایتالیا، اینتر برای این ملی پوش شیلیایی مبلغ 500 هزار یورو را به علاوه‌ی پاداش هایی بر طبق عملکردش پرداخت خواهد کرد و رامون پلانس با این حرف ها به نوعی جدایی او و انتقال قریب الوقوعش به اینتر را تایید کرده و از او بابت دو سالی که در بارسلونا بود، تشکر کرده است. البته ارقام اعلام شده، توسط مدیر ورزشی بارسلونا تایید نشد چرا که حرف هایی است که صرفا در رسانه‌ها زده شده و هنوز قراردادی بسته نشده است.

1470