اعلام لیست 40 نامزد پسر طلایی؛ از هالند و سانچو تا فاتی و وینیسیوس

اعلام لیست 40 نامزد پسر طلایی؛ از هالند و سانچو تا فاتی و وینیسیوس

خبرگزاری فوتبالی - نشریه ایتالیایی توتواسپورت لیست 40 نفره نامزدهای جایزه "پسرطلایی" برای عنوان بهترین بازیکن زیر 21 سال فوتبال اروپا در سال 2020 را اعلام کرد. قرار است که در روز 25 مهر این لیست به 20 نفر کاهش پیدا کند و بعد از ان نیز برنده اعلام خواهد شد. وینیسیوس و رودریگو گوئس از رئال مادرید و آنسو فاتی از بارسلونا در این لیست حضور دارند.

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو و ارلینگ هالند دو مهاجم دورتموند مدعیان اصلی این جایزه هستند چرا که هر دو از ستارگان درخشان فوتبال اروپا و بوندسلیگا به شمار می روند. آلفونسو دیویس مدافع کناری بایرن مونیخ ، هودسون اودوی، کاماوینگا و چرکی دیگر مدعیان این جایزه هستند. البته چهره های سرشناسی نظیر کوبو، رینیر، اریک گارسیا، میراندا، سرجیو گومز و برایان گیل نسبت به لیست قبلی خط خورده اند.

لیست 40 نفره جایزه پسر طلایی 2020 بدین شرح است : مارلی آکه از مارسی، عادل عواچیچه از سن اتین، بادیاشیل از موناکو، میشل باکر از پی اس جی ، میرون بوادو از آلکمار، بارکوفسکی از لایپزیش، کاماوینگا از رن، مارکو کارنسکی از آتالانتا، جرکی از لیون، جاناتان دیوید از لیل، آلفونسو دیویس از بایرن، سرجینیو دست از آژاکس، اسپوسیتو از اینتر، فابیو سیلوا از ولورهمپتون، آنسو فاتی از بارسلونا، گویری از نیس، گراونبرچ از آژاکس، گرینوود از منچستریونایتد، هالند از دورتموند، هودسون اودوی از چلسی، احتاراین از آیندهوون، کبک از شالکه، کاربونیک از لژیا، کواسی از بایرن، کولوسفسکی از یوونتوس، مارکوس آنتونیو از شاختار، رافائل کاماچو از اسپورتینگ، رودریگو گوئس از رئال مادرید، ساکا از آرسنال، جیدون سانچو از دورتموند، سوپرجاها از دیناموکیف، ژوبوژلای از سالزبورگ، توماس استوس از پورتو، توماس تاوارز از بنفیکا، ساندرو تونالی از میلان، فران تورس از منچستریونایتد، زولیس از پائوک ، وینیسیوس از رئال مادرید و ویلیامز از لیورپول.

4125