پیروزی رئال مادرید مقابل ختافه با نتیجه 6-0 و چهار گل بنزما

پیروزی رئال مادرید مقابل ختافه با نتیجه 6-0 و چهار گل بنزما

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید در اولین و تنها بازی دوستانه پیش فصل خود در مقابل ختافه با نتیجه شش بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در ورزشگاه دی استفانو به مصاف ختافه رفت که البته بازی پخش تلویزیونی نشد و خبری از حضور خبرنگاران نبود و به همین خاطر تا ساعاتی بعد از بازی کسی از نتیجه یا گلزنان خبر نداشت و حتی ترکیب هم مشخص نبود. به هر صورت منابع نزدیک به رئال مادرید اعلام کرده اند که سفیدپوشان در این بازی با نتیجه شش بر صفر به پیروزی دست یافته اند که کریم بنزما مهاجم فرانسوی چهار گل به ثمر رسانده است، سرجیو راموس کاپیتان گلزن رئال مادرید و آریباس از آکادمی دو گل دیگر را به ثمر رسانده اند.

رئال مادرید یکشنبه در اولین بازی رسمی فصل خود مقابل سوسیه داد قرار می گیرد در حالی که ختافه در روز جمعه مقابل اوساسونا قرار می گیرد. هر دو تیم رئال و ختافه به علت حضور در مسابقات اروپایی با یک هفته تاخیر مسابقات را آغاز خواهند کرد. رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به نظر می رسد که انگیزه زیادی برای مسابقات دارد و پیروزی پرگل مقابل ختافه نیز قطعا به تیم روحیه خواهد داد. رئال یکشنبه آینده در زمین سوسیه داد یعنی آنوئتا بازی خواهد کرد.

4125